Страница 1 из 2

Задній диферинціал 3.0 AT b13

СообщениеДобавлено: Ср янв 27, 2016 14:19
KUCH
Задній диф у legacy AT 3.0 і spec b різні, принаймні так пише у мануалі
Передаточні числа
3,083 (37/12) проти 3,272 (36/11)
У аутбека 3.0 диф такий самий як у spec b.
Хто знає для чого це зроблено, і нащо впливає?

Re: Задній диферинціал 3.0 AT b13

СообщениеДобавлено: Ср янв 27, 2016 15:44
zhekab4
динамика веселее на коротком

Re: Задній диферинціал 3.0 AT b13

СообщениеДобавлено: Ср янв 27, 2016 15:51
KUCH
zhekab4 писал(а):динамика веселее на коротком

Дивно... тоді, що розгін до 100 у них однаковий

Re: Задній диферинціал 3.0 AT b13

СообщениеДобавлено: Ср янв 27, 2016 16:46
zhekab4
трудности перевода теххарактеристик :)

Re: Задній диферинціал 3.0 AT b13

СообщениеДобавлено: Ср янв 27, 2016 20:46
ybrygas
по ідеї чим менше передаточне число на дифі тим більша швидкість але менший крутний момент.

в аутбека передаточне число більше мабуть тому що та машина позиціонується для офроаду більше ніж легасі

а в спеки число більше ніж в звичайної легасі мабуть тому що в спеки передач більше. відповідно передаточне число кожної передачі інше (менше)
ну от менше число на коробці множиться на більше число на дифі і получається те саме що і в звичайної легасі

все вищенаписане імхо

Re: Задній диферинціал 3.0 AT b13

СообщениеДобавлено: Ср янв 27, 2016 22:02
KUCH
ybrygas писал(а):по ідеї чим менше передаточне число на дифі тим більша швидкість але менший крутний момент.

в аутбека передаточне число більше мабуть тому що та машина позиціонується для офроаду більше ніж легасі

а в спеки число більше ніж в звичайної легасі мабуть тому що в спеки передач більше. відповідно передаточне число кожної передачі інше (менше)
ну от менше число на коробці множиться на більше число на дифі і получається те саме що і в звичайної легасі

все вищенаписане імхо


Я говорив про спеку з автомат коробкою, у неї так само 5 передач

Re: Задній диферинціал 3.0 AT b13

СообщениеДобавлено: Чт янв 28, 2016 21:16
Пфыр
есть мнение, что на B13 3.0R 5AT и B13 3.0R 5AT Spec.B задние дифы одинаковые
на аутбеке выше передаточное число потому что аут тяжелее и оффроадистее, и ему момент на колёсах важнее чем динамика и скорость

задний диф на трёхе вроде одинаковый с 2.0Т и 2.5Т

Re: Задній диферинціал 3.0 AT b13

СообщениеДобавлено: Чт янв 28, 2016 21:23
KUCH
Пфыр писал(а):есть мнение, что на B13 3.0R 5AT и B13 3.0R 5AT Spec.B задние дифы одинаковые
на аутбеке выше передаточное число потому что аут тяжелее и оффроадистее, и ему момент на колёсах важнее чем динамика и скорость

задний диф на трёхе вроде одинаковый с 2.0Т и 2.5Т

Так би було логічно, але дані я брав з мануалу.

Re: Задній диферинціал 3.0 AT b13

СообщениеДобавлено: Чт янв 28, 2016 21:31
Пфыр
KUCH писал(а):
Пфыр писал(а):есть мнение, что на B13 3.0R 5AT и B13 3.0R 5AT Spec.B задние дифы одинаковые
на аутбеке выше передаточное число потому что аут тяжелее и оффроадистее, и ему момент на колёсах важнее чем динамика и скорость

задний диф на трёхе вроде одинаковый с 2.0Т и 2.5Т

Так би було логічно, але дані я брав з мануалу.


мануал в студию! :roll:

Re: Задній диферинціал 3.0 AT b13

СообщениеДобавлено: Чт янв 28, 2016 21:37
Гриня
"вроде", "кагбы", "наверно".... передаточное заднего диффа может нивелироватся внутрянкой коробки... по факту если коробки более менее похожи по внутренке, то например между 4,11 и 4,44 разница около 10-15 км/ч, меж 3,088 и 3,27 при одинаковых потрохах еще меньше будет...

Re: Задній диферинціал 3.0 AT b13

СообщениеДобавлено: Чт янв 28, 2016 23:30
KUCH
Пфыр писал(а):
KUCH писал(а):
Пфыр писал(а):есть мнение, что на B13 3.0R 5AT и B13 3.0R 5AT Spec.B задние дифы одинаковые
на аутбеке выше передаточное число потому что аут тяжелее и оффроадистее, и ему момент на колёсах важнее чем динамика и скорость

задний диф на трёхе вроде одинаковый с 2.0Т и 2.5Т

Так би було логічно, але дані я брав з мануалу.


мануал в студию! :roll:

Изображение

Re: Задній диферинціал 3.0 AT b13

СообщениеДобавлено: Ср фев 03, 2016 09:29
виталий
Ездил на "длинной " перешёл на "короткую" разница в динамике очень велика, особенно до 2500 об, пока турбина не надулась

Re: Задній диферинціал 3.0 AT b13

СообщениеДобавлено: Ср фев 03, 2016 22:03
Iron_Man
Разница только на рестайле 2006-2009 (на дорестайле 3.0 с акпп все шли с 3.083)
3.0 Spec-B АКПП (3.272)
3.0 R АКПП (3.083)

Я так понимаю разница ещё из-за того что с завода на обычной диски 17ки,а на Спеке 18е

Re: Задній диферинціал 3.0 AT b13

СообщениеДобавлено: Ср фев 03, 2016 22:44
ybrygas
Iron_Man писал(а):Я так понимаю разница ещё из-за того что с завода на обычной диски 17ки,а на Спеке 18е

так жеж загальний діаметр колеса (разом з резиною) однаковий. хіба не так?

Re: Задній диферинціал 3.0 AT b13

СообщениеДобавлено: Ср фев 03, 2016 23:51
Iron_Man
ybrygas писал(а):
Iron_Man писал(а):Я так понимаю разница ещё из-за того что с завода на обычной диски 17ки,а на Спеке 18е

так жеж загальний діаметр колеса (разом з резиною) однаковий. хіба не так?

215\45\17 и 215\45\18 різниця в 2,54см
+ загальна вага 18ки около 19 кг з резиною

Изображение