Outback B13, best way of swap

Модератор: Dr.House

Outback B13, best way of swap

Сообщение Lambert » Чт дек 27, 2018 23:08

тема мабуть що достойна флудильні :)
і цілком можливо, що десь вже така була.. але я пошуком зараз копав - лише якісь обривки знаходяться
суть в чому: закортіло мені з Форестера S11 пересісти на Аутбек B13
чи буде це фатальною помилкою - стане зрозуміло пізніше :) але поки що хочеться.
Але ж просто так купити Субару і нічого там не поламати - нецікаво..
коротше кажучи, хочу 3.0 (і бажано післярестайловий), але на ручній коробці.
і питання по суті просте - що в нинішніх українських реаліях простіше - взяти 3.0 на ватоматі і далі свапати туди коробку з турбофорестера (шестиступ - то звісно що мрія, але зходу такий стрибок мабуть що не подужаю)
або типовий аут 2.5 на ручці, а потім туди окремо взятий EZ30D, а вже аж потім шестиступ
який шлях був би менш геморним по-вашому?

закортіло зараз про то згадати, бо як раз в Києві продається такий собі пошарпаний аут 3.0 за прийнятні гроші
я його ще навіть не дивився, але цікавлюсь знати трохи наперед - який приблизний бюджет свапу ватоматного трилітрового аута в ручку
  • 0

турбопорохобот, атеїст Київського патріархату
Outback BP, 3.0R LPG edition, 2006, lifted, 28" wheels
Forester SG, 2.0 turbo LPG edition, 2003, lifted, 28" wheels
Leone coupe, 1.8 turbo LPG edition, 1988, lifted, 27" wheels
Аватара пользователя
Lambert
 
Сообщения: 840
Зарегистрирован: Вс фев 15, 2009 12:14
Откуда: Ukraine, Kyiv, Vidradny
Репутация: 47

Re: Outback B13, best way of swap

Сообщение VadimI » Пт дек 28, 2018 03:29

Звiсно легше купити 3.0R i потiм перекинути коробку i дiфф. (можливо кардан) i трохи поправити прошивку пiд механiчну коробку.
У випадку з 2.5 - треба буде окрiм двигуна ще купляти i перекидувати проводку з 3.0, ECU, приборну панель, деякi сенсори та модулi, ABS Module з деякими трубками (якщо 2.5 буде без VDC), пeремикач SI-Drive, бавитися с iммобiлайзером.
Але 3.0R i з автоматом нормально iздить, але любить iсти добре паливо. Тiльки ГБО не ставте.
P.S. Бюджет, як i всi необхiднi деталi, вам скорiше за все нiхто не пiдкаже. Шукайте спецiв.
В мене племiнник маэ подiбний проект, але так щоб детально, я нiчого конкретного на форумах не знайшов.
  • 0

Outback 2005 EJ253 АKПП, Outback 2009 3.0R AКПП, Chevrolet Impala SS 1996.
Аватара пользователя
VadimI
 
Сообщения: 939
Зарегистрирован: Пт авг 09, 2013 05:15
Откуда: Edmonton/Odessa
Репутация: 39

Re: Outback B13, best way of swap

Сообщение Lambert » Пт дек 28, 2018 09:14

Там коробка, редуктор, кардан, всі чотири палки, педальний вузол, підрамник, гідроциліндри, маховик.. і ще до біса всяких дрібниць про які я забув
на драйві знайшлось декілька схожих за ідеєю проектів, але всі вони у кацапстані де проблем з деталями на старі Субари - просто немає ніяких
інша справа - у нас, в ідеалі я хотів би переконатись що всі вузли та агрегати які знадобляться - можна буде оперативно знайти за адекватні гроші
це у випадку якщо буде взята трилітрова версія за основу

проблеми з проводкою мене не лякають, маю досвід роботи автоелектриком. так, там на пару днів гратися - але нічого надзвичайного.
ватомат в одні руки зняти - ото куди більша проблема :)
ГБО, звісно, буде. я ставив газ на всі свої машини і на цю теж поставлю. неекологічна машина - неповноцінна машина :)
  • 0

турбопорохобот, атеїст Київського патріархату
Outback BP, 3.0R LPG edition, 2006, lifted, 28" wheels
Forester SG, 2.0 turbo LPG edition, 2003, lifted, 28" wheels
Leone coupe, 1.8 turbo LPG edition, 1988, lifted, 27" wheels
Аватара пользователя
Lambert
 
Сообщения: 840
Зарегистрирован: Вс фев 15, 2009 12:14
Откуда: Ukraine, Kyiv, Vidradny
Репутация: 47

Re: Outback B13, best way of swap

Сообщение JDM » Пт дек 28, 2018 09:54

купил бы спеку и не парился.
аут, 3,0, свап на меха....ну такое себе занятие, если много денег и свободного времени..
я даже не вижу в чем выделка от этой затеи?)
  • 0

GTI MK7
Аватара пользователя
JDM
 
Сообщения: 164
Зарегистрирован: Сб авг 27, 2011 10:48
Откуда: Днепр
Репутация: 27

Re: Outback B13, best way of swap

Сообщение Lambert » Пт дек 28, 2018 10:35

так от я і хочу приблизно з'ясувати - наскільки багато грошей треба
час - то такий вже ресурс.. машина - це ж своєрідне хобі :)
простіше (вигідніше) 2.5 ручку апгрейднути до 3.0 чи 3.0 ватомат - в ручку?
  • 0

турбопорохобот, атеїст Київського патріархату
Outback BP, 3.0R LPG edition, 2006, lifted, 28" wheels
Forester SG, 2.0 turbo LPG edition, 2003, lifted, 28" wheels
Leone coupe, 1.8 turbo LPG edition, 1988, lifted, 27" wheels
Аватара пользователя
Lambert
 
Сообщения: 840
Зарегистрирован: Вс фев 15, 2009 12:14
Откуда: Ukraine, Kyiv, Vidradny
Репутация: 47

Re: Outback B13, best way of swap

Сообщение JDM » Пт дек 28, 2018 11:51

Lambert
я считаю что то, что то - геморой.
а там решать тебе)
так, ответь, а в чем выгода будет от такого "хобби", аутбек 3,0 на механике)
  • 0

GTI MK7
Аватара пользователя
JDM
 
Сообщения: 164
Зарегистрирован: Сб авг 27, 2011 10:48
Откуда: Днепр
Репутация: 27

Re: Outback B13, best way of swap

Сообщение Lambert » Пт дек 28, 2018 12:14

ну звісно що гемор.. тут і зрозуміло, що будь-яка заморочка з тюнінгом - то є своєрідний гемор
а вигода.. хз. От як побудую - зрозумію, була вона в тому чи ні :)
просто спробував покататись на 3.0 ауті і мені сподобалась машина. В принципі, все що я в ній бачу поганого - ватомат
  • 0

турбопорохобот, атеїст Київського патріархату
Outback BP, 3.0R LPG edition, 2006, lifted, 28" wheels
Forester SG, 2.0 turbo LPG edition, 2003, lifted, 28" wheels
Leone coupe, 1.8 turbo LPG edition, 1988, lifted, 27" wheels
Аватара пользователя
Lambert
 
Сообщения: 840
Зарегистрирован: Вс фев 15, 2009 12:14
Откуда: Ukraine, Kyiv, Vidradny
Репутация: 47

Re: Outback B13, best way of swap

Сообщение Outman » Пт дек 28, 2018 16:22

Lambert писал(а):просто спробував покататись на 3.0 ауті і мені сподобалась машина. В принципі, все що я в ній бачу поганого - ватомат

Покатайся на 2,0 - 2,5 з 4 ст. АКП і пятиступ з 3,0 стане еталонним :D
  • 0

Аватара пользователя
Outman
 
Сообщения: 230
Зарегистрирован: Ср ноя 04, 2015 09:27
Откуда: the Capital
Репутация: 17

Re: Outback B13, best way of swap

Сообщение Lambert » Пт дек 28, 2018 16:36

тут не пощастило - я відразу пробував 3.0 і 5ступ :) але АКП я і порівнювати не хочу, для себе коханого - лише ручка
в тому й заковика, якби ватомат мене влаштовував - то я мабуть що вже б зробив собі подарунок під ялинку :)
бо форестер+"запаси родіни" = аутбек 3.0 в принципі цілком виходить, але ж треба буде далі щось з ним робити
а я досі не можу вивести собі ту цифру, у скільки ж грошей стане переобладнання на людську коробку
і що оптимальніше, свапити двигун на версії 2.5 чи коробку і все інше на 3.0
  • 0

турбопорохобот, атеїст Київського патріархату
Outback BP, 3.0R LPG edition, 2006, lifted, 28" wheels
Forester SG, 2.0 turbo LPG edition, 2003, lifted, 28" wheels
Leone coupe, 1.8 turbo LPG edition, 1988, lifted, 27" wheels
Аватара пользователя
Lambert
 
Сообщения: 840
Зарегистрирован: Вс фев 15, 2009 12:14
Откуда: Ukraine, Kyiv, Vidradny
Репутация: 47

Re: Outback B13, best way of swap

Сообщение VadimI » Пт дек 28, 2018 17:04

Lambert писал(а):Там коробка, редуктор, кардан, всі чотири палки, педальний вузол, підрамник, гідроциліндри, маховик.. і ще до біса всяких дрібниць про які я забув
на драйві знайшлось декілька схожих за ідеєю проектів, але всі вони у кацапстані де проблем з деталями на старі Субари - просто немає ніяких
інша справа - у нас, в ідеалі я хотів би переконатись що всі вузли та агрегати які знадобляться - можна буде оперативно знайти за адекватні гроші
це у випадку якщо буде взята трилітрова версія за основу

проблеми з проводкою мене не лякають, маю досвід роботи автоелектриком. так, там на пару днів гратися - але нічого надзвичайного.
ватомат в одні руки зняти - ото куди більша проблема :)
ГБО, звісно, буде. я ставив газ на всі свої машини і на цю теж поставлю. неекологічна машина - неповноцінна машина :)

Всi запчастини в Эвропi, Японii, Австралii та GB на розборках + ebay. Цiни i строки i можливiсть постачання в Украiну дивiться самi. Вам нiхто це не пiдкаже, бо нiхто в Украiнi це не робить. В регiонах Росii, якi близько до Японii - там с запчастинами нема проблем, але дешевше буде купити цiлу Legacy Spec B праворульну i з неi все зняти.
https://www.ebay.com/itm/Jdm-Subaru-Leg ... :rk:1:pf:0


Робити такий свап i потiм доверху вкорячити газ?! Для мене це повнiстю незрозумiло з усiх бокiв. :facepalm: Хiба э купа грошей i нема що робити... Алэ якщо грошi э, нащо газ, який до всього ще i зараз хрiновий?! Та i EZ30 не любить iзди на газi. :shock: Любите природу?... Еле якщо любите природу i э грошi - купiть Тесла. Якщо на природу начхати i машина для автоспорту, краще якийсь чарджер вкорячити замiсть газу.
  • 0

Outback 2005 EJ253 АKПП, Outback 2009 3.0R AКПП, Chevrolet Impala SS 1996.
Аватара пользователя
VadimI
 
Сообщения: 939
Зарегистрирован: Пт авг 09, 2013 05:15
Откуда: Edmonton/Odessa
Репутация: 39

Re: Outback B13, best way of swap

Сообщение DrS » Ср янв 09, 2019 19:31

Я что-то не понял.
А разве проблема на аут 3.0 поставить 6ти ступ с Леси 3.0?
  • 0

OUTBACK 2002 2.5 ---> OUTBACK 2007 3.0
Аватара пользователя
DrS
 
Сообщения: 302
Зарегистрирован: Вт дек 07, 2010 16:57
Откуда: dp.ua
Репутация: 5

Re: Outback B13, best way of swap

Сообщение VadimI » Чт янв 10, 2019 03:23

DrS писал(а):Я что-то не понял.
А разве проблема на аут 3.0 поставить 6ти ступ с Леси 3.0?

Проблемы нет. Нужно только купить коробку, возможно предние приводы, редуктор, возможно кардан, приборку. Добавить стоимость доставки. Все это срастить и сказать компу, что стоит МКПП или найти того, кто это сделает.
  • 0

Outback 2005 EJ253 АKПП, Outback 2009 3.0R AКПП, Chevrolet Impala SS 1996.
Аватара пользователя
VadimI
 
Сообщения: 939
Зарегистрирован: Пт авг 09, 2013 05:15
Откуда: Edmonton/Odessa
Репутация: 39


Вернуться в Legacy & Outback

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: Google [Bot] и гости: 11