Страница 1 из 1

Outback B13, best way of swap

СообщениеДобавлено: Чт дек 27, 2018 23:08
Lambert
тема мабуть що достойна флудильні :)
і цілком можливо, що десь вже така була.. але я пошуком зараз копав - лише якісь обривки знаходяться
суть в чому: закортіло мені з Форестера S11 пересісти на Аутбек B13
чи буде це фатальною помилкою - стане зрозуміло пізніше :) але поки що хочеться.
Але ж просто так купити Субару і нічого там не поламати - нецікаво..
коротше кажучи, хочу 3.0 (і бажано післярестайловий), але на ручній коробці.
і питання по суті просте - що в нинішніх українських реаліях простіше - взяти 3.0 на ватоматі і далі свапати туди коробку з турбофорестера (шестиступ - то звісно що мрія, але зходу такий стрибок мабуть що не подужаю)
або типовий аут 2.5 на ручці, а потім туди окремо взятий EZ30D, а вже аж потім шестиступ
який шлях був би менш геморним по-вашому?

закортіло зараз про то згадати, бо як раз в Києві продається такий собі пошарпаний аут 3.0 за прийнятні гроші
я його ще навіть не дивився, але цікавлюсь знати трохи наперед - який приблизний бюджет свапу ватоматного трилітрового аута в ручку

Re: Outback B13, best way of swap

СообщениеДобавлено: Пт дек 28, 2018 03:29
VadimI
Звiсно легше купити 3.0R i потiм перекинути коробку i дiфф. (можливо кардан) i трохи поправити прошивку пiд механiчну коробку.
У випадку з 2.5 - треба буде окрiм двигуна ще купляти i перекидувати проводку з 3.0, ECU, приборну панель, деякi сенсори та модулi, ABS Module з деякими трубками (якщо 2.5 буде без VDC), пeремикач SI-Drive, бавитися с iммобiлайзером.
Але 3.0R i з автоматом нормально iздить, але любить iсти добре паливо. Тiльки ГБО не ставте.
P.S. Бюджет, як i всi необхiднi деталi, вам скорiше за все нiхто не пiдкаже. Шукайте спецiв.
В мене племiнник маэ подiбний проект, але так щоб детально, я нiчого конкретного на форумах не знайшов.

Re: Outback B13, best way of swap

СообщениеДобавлено: Пт дек 28, 2018 09:14
Lambert
Там коробка, редуктор, кардан, всі чотири палки, педальний вузол, підрамник, гідроциліндри, маховик.. і ще до біса всяких дрібниць про які я забув
на драйві знайшлось декілька схожих за ідеєю проектів, але всі вони у кацапстані де проблем з деталями на старі Субари - просто немає ніяких
інша справа - у нас, в ідеалі я хотів би переконатись що всі вузли та агрегати які знадобляться - можна буде оперативно знайти за адекватні гроші
це у випадку якщо буде взята трилітрова версія за основу

проблеми з проводкою мене не лякають, маю досвід роботи автоелектриком. так, там на пару днів гратися - але нічого надзвичайного.
ватомат в одні руки зняти - ото куди більша проблема :)
ГБО, звісно, буде. я ставив газ на всі свої машини і на цю теж поставлю. неекологічна машина - неповноцінна машина :)

Re: Outback B13, best way of swap

СообщениеДобавлено: Пт дек 28, 2018 09:54
JDM
купил бы спеку и не парился.
аут, 3,0, свап на меха....ну такое себе занятие, если много денег и свободного времени..
я даже не вижу в чем выделка от этой затеи?)

Re: Outback B13, best way of swap

СообщениеДобавлено: Пт дек 28, 2018 10:35
Lambert
так от я і хочу приблизно з'ясувати - наскільки багато грошей треба
час - то такий вже ресурс.. машина - це ж своєрідне хобі :)
простіше (вигідніше) 2.5 ручку апгрейднути до 3.0 чи 3.0 ватомат - в ручку?

Re: Outback B13, best way of swap

СообщениеДобавлено: Пт дек 28, 2018 11:51
JDM
Lambert
я считаю что то, что то - геморой.
а там решать тебе)
так, ответь, а в чем выгода будет от такого "хобби", аутбек 3,0 на механике)

Re: Outback B13, best way of swap

СообщениеДобавлено: Пт дек 28, 2018 12:14
Lambert
ну звісно що гемор.. тут і зрозуміло, що будь-яка заморочка з тюнінгом - то є своєрідний гемор
а вигода.. хз. От як побудую - зрозумію, була вона в тому чи ні :)
просто спробував покататись на 3.0 ауті і мені сподобалась машина. В принципі, все що я в ній бачу поганого - ватомат

Re: Outback B13, best way of swap

СообщениеДобавлено: Пт дек 28, 2018 16:22
Outman
Lambert писал(а):просто спробував покататись на 3.0 ауті і мені сподобалась машина. В принципі, все що я в ній бачу поганого - ватомат

Покатайся на 2,0 - 2,5 з 4 ст. АКП і пятиступ з 3,0 стане еталонним :D

Re: Outback B13, best way of swap

СообщениеДобавлено: Пт дек 28, 2018 16:36
Lambert
тут не пощастило - я відразу пробував 3.0 і 5ступ :) але АКП я і порівнювати не хочу, для себе коханого - лише ручка
в тому й заковика, якби ватомат мене влаштовував - то я мабуть що вже б зробив собі подарунок під ялинку :)
бо форестер+"запаси родіни" = аутбек 3.0 в принципі цілком виходить, але ж треба буде далі щось з ним робити
а я досі не можу вивести собі ту цифру, у скільки ж грошей стане переобладнання на людську коробку
і що оптимальніше, свапити двигун на версії 2.5 чи коробку і все інше на 3.0

Re: Outback B13, best way of swap

СообщениеДобавлено: Пт дек 28, 2018 17:04
VadimI
Lambert писал(а):Там коробка, редуктор, кардан, всі чотири палки, педальний вузол, підрамник, гідроциліндри, маховик.. і ще до біса всяких дрібниць про які я забув
на драйві знайшлось декілька схожих за ідеєю проектів, але всі вони у кацапстані де проблем з деталями на старі Субари - просто немає ніяких
інша справа - у нас, в ідеалі я хотів би переконатись що всі вузли та агрегати які знадобляться - можна буде оперативно знайти за адекватні гроші
це у випадку якщо буде взята трилітрова версія за основу

проблеми з проводкою мене не лякають, маю досвід роботи автоелектриком. так, там на пару днів гратися - але нічого надзвичайного.
ватомат в одні руки зняти - ото куди більша проблема :)
ГБО, звісно, буде. я ставив газ на всі свої машини і на цю теж поставлю. неекологічна машина - неповноцінна машина :)

Всi запчастини в Эвропi, Японii, Австралii та GB на розборках + ebay. Цiни i строки i можливiсть постачання в Украiну дивiться самi. Вам нiхто це не пiдкаже, бо нiхто в Украiнi це не робить. В регiонах Росii, якi близько до Японii - там с запчастинами нема проблем, але дешевше буде купити цiлу Legacy Spec B праворульну i з неi все зняти.
https://www.ebay.com/itm/Jdm-Subaru-Leg ... :rk:1:pf:0


Робити такий свап i потiм доверху вкорячити газ?! Для мене це повнiстю незрозумiло з усiх бокiв. :facepalm: Хiба э купа грошей i нема що робити... Алэ якщо грошi э, нащо газ, який до всього ще i зараз хрiновий?! Та i EZ30 не любить iзди на газi. :shock: Любите природу?... Еле якщо любите природу i э грошi - купiть Тесла. Якщо на природу начхати i машина для автоспорту, краще якийсь чарджер вкорячити замiсть газу.

Re: Outback B13, best way of swap

СообщениеДобавлено: Ср янв 09, 2019 19:31
DrS
Я что-то не понял.
А разве проблема на аут 3.0 поставить 6ти ступ с Леси 3.0?

Re: Outback B13, best way of swap

СообщениеДобавлено: Чт янв 10, 2019 03:23
VadimI
DrS писал(а):Я что-то не понял.
А разве проблема на аут 3.0 поставить 6ти ступ с Леси 3.0?

Проблемы нет. Нужно только купить коробку, возможно предние приводы, редуктор, возможно кардан, приборку. Добавить стоимость доставки. Все это срастить и сказать компу, что стоит МКПП или найти того, кто это сделает.