Subaru Legacy 2.0 2007 ГБО

Модератор: Dr.House

Subaru Legacy 2.0 2007 ГБО

Сообщение Misha_Misha27 » Чт ноя 28, 2019 20:25

Пртвіт!Хочу поставити ГБО на Legacy 2.0 2007, але моторист сказав шо він не радить, бо потім дорого в обслуговуванні ( для регулювання клапанів потрібно знімати мотор) і то не вигідно ( гроші не відібються)... можливо хтось щось порадить, і зорієнтує по цінах скільки в середньому коштує регулювання клапанів... хто стикався з таким, і плюси та мінуси ГБО. Наперед дякую!
  • 0

Misha_Misha27
 
Сообщения: 2
Зарегистрирован: Чт ноя 28, 2019 20:19
Репутация: 0

Re: Subaru Legacy 2.0 2007 ГБО

Сообщение exigo » Чт ноя 28, 2019 22:07

Моторист прав (шоб долго не размусоливать)
  • 0

WRX (Red 04MY)-> WRX STI (Black Mica 02 MY) -> WRX STI Prodrive (Blue Mica 02 MY) -> Evolution VIII (Black) -> WRX STI (Blu Mica 04 MY) -> WRX STI лиса (Blue Mica 06 MY) -> Evo IX (Yellow) -> STI покемоша седан (white pearl MY10)
Аватара пользователя
exigo
 
Сообщения: 2684
Зарегистрирован: Ср авг 26, 2009 14:04
Откуда: Харьков
Репутация: 698

Re: Subaru Legacy 2.0 2007 ГБО

Сообщение Outman » Пт ноя 29, 2019 08:02

Поміняй "моториста" на більш кваліфікованого. На 2,0 для регулювання клапанів ДВЗ витягувати не потрібно, а двигуни тих років катають із ГБО та його належною і своєчасною обслугою аж бігом! :uaflag3:
  • 1

Аватара пользователя
Outman
 
Сообщения: 230
Зарегистрирован: Ср ноя 04, 2015 09:27
Откуда: the Capital
Репутация: 17

Re: Subaru Legacy 2.0 2007 ГБО

Сообщение Misha_Misha27 » Пт ноя 29, 2019 08:09

Outman писал(а):Поміняй "моториста" на більш кваліфікованого. На 2,0 для регулювання клапанів ДВЗ витягувати не потрібно, а двигуни тих років катають із ГБО та його належною і своєчасною обслугою аж бігом! :uaflag3:

А хіба не треба знімати 4-х тактний мотор?
  • 0

Misha_Misha27
 
Сообщения: 2
Зарегистрирован: Чт ноя 28, 2019 20:19
Репутация: 0

Re: Subaru Legacy 2.0 2007 ГБО

Сообщение Komis@r » Пт ноя 29, 2019 08:39

Misha_Misha27 писал(а):
Outman писал(а):Поміняй "моториста" на більш кваліфікованого. На 2,0 для регулювання клапанів ДВЗ витягувати не потрібно, а двигуни тих років катають із ГБО та його належною і своєчасною обслугою аж бігом! :uaflag3:

А хіба не треба знімати 4-х тактний мотор?

Уже давно не снимают,день работы и поехал дальше
  • 0

Аватара пользователя
Komis@r
 
Сообщения: 88
Зарегистрирован: Ср дек 24, 2014 15:16
Репутация: 5

Re: Subaru Legacy 2.0 2007 ГБО

Сообщение Outman » Пт ноя 29, 2019 08:49

Misha_Misha27 писал(а):
Outman писал(а):Поміняй "моториста" на більш кваліфікованого. На 2,0 для регулювання клапанів ДВЗ витягувати не потрібно, а двигуни тих років катають із ГБО та його належною і своєчасною обслугою аж бігом! :uaflag3:

А хіба не треба знімати 4-х тактний мотор?

Знімати потрібно Н-6 :D
  • 0

Аватара пользователя
Outman
 
Сообщения: 230
Зарегистрирован: Ср ноя 04, 2015 09:27
Откуда: the Capital
Репутация: 17

Re: Subaru Legacy 2.0 2007 ГБО

Сообщение VadimI » Сб ноя 30, 2019 01:21

Outman писал(а):Знімати потрібно Н-6 :D

Та всi DOHC.
Доречi на Outback 2008, Impreza 2008 (EJ253 з AVLS) я кришки ГРМ зняти не змiг. Треба вiдкручувати вихлоп та трохи пiдважити двигун. На 251, 252 та 253 без AVLS проблем нема.
  • 0

Outback 2005 EJ253 АKПП, Outback 2009 3.0R AКПП, Chevrolet Impala SS 1996.
Аватара пользователя
VadimI
 
Сообщения: 939
Зарегистрирован: Пт авг 09, 2013 05:15
Откуда: Edmonton/Odessa
Репутация: 39

Re: Subaru Legacy 2.0 2007 ГБО

Сообщение Outman » Сб ноя 30, 2019 10:50

VadimI писал(а):
Outman писал(а):Знімати потрібно Н-6 :D

Та всi DOHC.
Доречi на Outback 2008, Impreza 2008 (EJ253 з AVLS) я кришки ГРМ зняти не змiг. Треба вiдкручувати вихлоп та трохи пiдважити двигун. На 251, 252 та 253 без AVLS проблем нема.

Наскільки відомо мені нормальний доступ дає демонтаж радіаторів з дифузорами. Накрайняк, як сказали ви, підважити двигун. Але не демонтаж)
З іншої сторони на демонтованому двигуні регулювати клапана все ж зручніше) Тут вже хто як захоче)
От Н-6 це вже зовсім інша історія...)
  • 0

Аватара пользователя
Outman
 
Сообщения: 230
Зарегистрирован: Ср ноя 04, 2015 09:27
Откуда: the Capital
Репутация: 17

Re: Subaru Legacy 2.0 2007 ГБО

Сообщение kharkivlad » Сб ноя 30, 2019 13:40

VadimI писал(а):
Outman писал(а):Знімати потрібно Н-6 :D

Та всi DOHC.
Доречi на Outback 2008, Impreza 2008 (EJ253 з AVLS) я кришки ГРМ зняти не змiг. Треба вiдкручувати вихлоп та трохи пiдважити двигун. На 251, 252 та 253 без AVLS проблем нема.

Предлагаешь поменять человеку моториста, а сам не смог крышки грм???(может гбц) снять и говоришь что нужно откручивать выхлоп. Ничего там откручивать не надо.
P.S. регулировка клапанов на ej253 с avls заняла на СТО времени примерно столько же, сколько поменять тормозные колодки с дисками)
  • 0

Mitsu Out 2.4 2006, Subaru Legacy 2.5 MT 2007 -> Subaru Legacy 3.0 AT 2007
kharkivlad
 
Сообщения: 265
Зарегистрирован: Пт окт 17, 2014 18:15
Откуда: Харкiв
Репутация: 90

Re: Subaru Legacy 2.0 2007 ГБО

Сообщение exigo » Сб ноя 30, 2019 13:47

kharkivlad писал(а):
VadimI писал(а):
Outman писал(а):Знімати потрібно Н-6 :D

Та всi DOHC.
Доречi на Outback 2008, Impreza 2008 (EJ253 з AVLS) я кришки ГРМ зняти не змiг. Треба вiдкручувати вихлоп та трохи пiдважити двигун. На 251, 252 та 253 без AVLS проблем нема.

Предлагаешь поменять человеку моториста, а сам не смог крышки грм???(может гбц) снять и говоришь что нужно откручивать выхлоп. Ничего там откручивать не надо.
P.S. регулировка клапанов на ej253 с avls заняла на СТО времени примерно столько же, сколько поменять тормозные колодки с дисками)

Ну так речь за 2.0. На 2.5 регулировка вообще без проблем. С 2.0 дела гораздо сложнее обстоят
  • 1

WRX (Red 04MY)-> WRX STI (Black Mica 02 MY) -> WRX STI Prodrive (Blue Mica 02 MY) -> Evolution VIII (Black) -> WRX STI (Blu Mica 04 MY) -> WRX STI лиса (Blue Mica 06 MY) -> Evo IX (Yellow) -> STI покемоша седан (white pearl MY10)
Аватара пользователя
exigo
 
Сообщения: 2684
Зарегистрирован: Ср авг 26, 2009 14:04
Откуда: Харьков
Репутация: 698

Re: Subaru Legacy 2.0 2007 ГБО

Сообщение VadimI » Сб ноя 30, 2019 17:50

kharkivlad писал(а):Предлагаешь поменять человеку моториста, а сам не смог крышки грм???(может гбц) снять и говоришь что нужно откручивать выхлоп. Ничего там откручивать не надо.
P.S. регулировка клапанов на ej253 с avls заняла на СТО времени примерно столько же, сколько поменять тормозные колодки с дисками)

Ну ты ж понял, какие крышки я имел ввиду. Кстати, под ними ГРМ. Да, распредвалы, клапаны и т.д. это все тот же ГРМ, а под передними крышками его привод. Крышки я снять не смог. Ты лично сам смог, сам регулировал?
На СТО, время... Я на этой импрезе тоже зазоры ортрегулировал, по времени не дольше чем замена тормозов. Что из этого? Только риск попадания грязи в ГРМ при регулировке без снятия двигателя гораздо выше.
Рекомендуешь всем пользовать ГБО? Думаешь, количество простых регулировок тепловых зазоров на СТО бесконечно?
P.S. С цитированием разберись ибо я моториста менять не предлагал.
Outman писал(а):Наскільки відомо мені нормальний доступ дає демонтаж радіаторів з дифузорами. Накрайняк, як сказали ви, підважити двигун. Але не демонтаж)
З іншої сторони на демонтованому двигуні регулювати клапана все ж зручніше) Тут вже хто як захоче)
От Н-6 це вже зовсім інша історія...)

Я мав на увазi клапаннi кришки.
  • 0

Outback 2005 EJ253 АKПП, Outback 2009 3.0R AКПП, Chevrolet Impala SS 1996.
Аватара пользователя
VadimI
 
Сообщения: 939
Зарегистрирован: Пт авг 09, 2013 05:15
Откуда: Edmonton/Odessa
Репутация: 39


Вернуться в Legacy & Outback

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 9

cron