Мiй Subaru Forester 2006 2.0 MT, iсторiя змiн.

Модератор: Dr.House

Сообщение ruguj » Пт янв 11, 2013 18:28

Робив мотор Петро Стахович (СТО у Львові на Кульпарківській на території психлікарні).
На цьому форумі рекомендували його.
Тому ми на інше і не розраховували :wink: :oops:
  • 0

Аватара пользователя
ruguj
 
Сообщения: 69
Зарегистрирован: Чт дек 22, 2011 15:42
Откуда: Львів
Репутация: 0

Сообщение ruguj » Сб фев 02, 2013 16:29

Сьогоднi для заспокоэння душi I проблем з тупизною педалi газу поïхали на дiагностику до офiцiалiв.
Iтого:
1) помiряли компресiю - 12 у всiх цилiндрах.
2) перепрошили мозги - вони деякi допуски збiльшують.
3) зробили комп'ютерну дiагностику.
Все в порядку, помилок нема, кажуть датчик детонацiï щось видавав. Якщо ще буде щось турбувати, поставлять емулятор на датчик детонацiï.
За все 300 грн.
Через тиждень вiдпишусь про те чи проблема з газом вирiшилась.
  • 0

Аватара пользователя
ruguj
 
Сообщения: 69
Зарегистрирован: Чт дек 22, 2011 15:42
Откуда: Львів
Репутация: 0

Re: Мiй Subaru Forester 2006 2.0 MT, iсторiя змiн.

Сообщение ruguj » Чт фев 07, 2013 22:17

Покатались трохи: можу сказати що тупизну педалi газу зняла перепрошивка мозгiв.
Тепер машинка почала приносити задоволення.
На черзi замiна масла та фiльтрiв та масла гур.
На лiто запланована перебiрка ходовоï.
  • 0

Мої: Nissan Sunny 2007 1.6 MT -> Suzuki SX4 1.6 MT 2007 4x4 -> Mazda CX-7 2.3T AT 2008 4x4
Татові: VW Passat B3 -> Mitsubishi Pajero 3дв. (чорний кубік) -> Mercedes-Benz Vito пасс. 112 CDI 1999 MT -> Subaru Forester 2.0X MT 2006
Аватара пользователя
ruguj
 
Сообщения: 69
Зарегистрирован: Чт дек 22, 2011 15:42
Откуда: Львів
Репутация: 0

Re: Мiй Subaru Forester 2006 2.0 MT, iсторiя змiн.

Сообщение Анатолий Валерьевич » Чт фев 07, 2013 23:24

Дай бог чтоб так и было , при перепрошивке обнуляютца одаптивные корекции ( тот же эфект как от снятия клемы с АКБ ) .
Покатайся километров 500 , если тупизм не вернётца , тогда можно и раслабитца чюток .
  • 0

Как прежде , отвечу на сложный вопрос
Любому владельцу Субаровских звёзд .


тел.0953993532
Аватара пользователя
Анатолий Валерьевич
 
Сообщения: 5845
Зарегистрирован: Вс дек 14, 2008 16:39
Откуда: Харьков
Репутация: 2309

Re: Мiй Subaru Forester 2006 2.0 MT, iсторiя змiн.

Сообщение ruguj » Вт фев 26, 2013 11:39

Відпишусь:
Пройшло 3 тижні, проїхано порядка 1000+ км
педалька відгукується адекватно на натискання.
Тому ще одну проблему можна вважати побореною.
  • 0

Мої: Nissan Sunny 2007 1.6 MT -> Suzuki SX4 1.6 MT 2007 4x4 -> Mazda CX-7 2.3T AT 2008 4x4
Татові: VW Passat B3 -> Mitsubishi Pajero 3дв. (чорний кубік) -> Mercedes-Benz Vito пасс. 112 CDI 1999 MT -> Subaru Forester 2.0X MT 2006
Аватара пользователя
ruguj
 
Сообщения: 69
Зарегистрирован: Чт дек 22, 2011 15:42
Откуда: Львів
Репутация: 0

Re:

Сообщение roman-Gas » Ср фев 27, 2013 22:44

ruguj писал(а):Все вірно.
Газ вгробив мотор, попередній власник - все решту.
А продавалось звичайно як ідеальний стан, сів і поїхав.
Це просто для того щоб інші люди не ставали на граблі, і ціна того, коли все таки станеш.

Цікаво, а ви робили діагностику ГБО, налаштовували її?
І взагалі розкажіть яке саме ГБО, бо виробників ГБО багато. Є якісні, які добре працюють, а є і такі на яких просто не можна їздити.
  • 0

roman-Gas
 
Сообщения: 7
Зарегистрирован: Пн фев 25, 2013 20:17
Откуда: Львів
Репутация: -2

Re: Мiй Subaru Forester 2006 2.0 MT, iсторiя змiн.

Сообщение ruguj » Пт мар 01, 2013 09:40

Після того як поїхали до моториста прочистити заслонку, він побачив що на машині був газ (продавець про це звичайно не сказав).

В першому мому пості сказано що я купив машину без газу. І про те що на машині був газ продавець не сказав. газ був знятий, як потім вияснилось після деяких фактів. Як би я знав що на машині є газ, або був газ - я б її ніколи не купив :wink:
  • 0

Мої: Nissan Sunny 2007 1.6 MT -> Suzuki SX4 1.6 MT 2007 4x4 -> Mazda CX-7 2.3T AT 2008 4x4
Татові: VW Passat B3 -> Mitsubishi Pajero 3дв. (чорний кубік) -> Mercedes-Benz Vito пасс. 112 CDI 1999 MT -> Subaru Forester 2.0X MT 2006
Аватара пользователя
ruguj
 
Сообщения: 69
Зарегистрирован: Чт дек 22, 2011 15:42
Откуда: Львів
Репутация: 0

Re: Мiй Subaru Forester 2006 2.0 MT, iсторiя змiн.

Сообщение roman-Gas » Пт мар 01, 2013 21:10

Думаю попередній власник зекономив на газовій устаноновці, поставів якусь дешеву фігню, і до того її правильно не налаштували. Саме через це проблеми з двигуном.
Якби на Вашому авто стояв "правильний" ГАЗ. Ніяких проблем би не було. А ще якщо правильно налаштований .....

П.С. Написав тут тому-що просто перечитавши все тут описане складається враження, що ГАЗ на кожній машині "вбиває" двигун. Це далеко не так. якщо все правильно налаштовано лише плюси.
  • 0

roman-Gas
 
Сообщения: 7
Зарегистрирован: Пн фев 25, 2013 20:17
Откуда: Львів
Репутация: -2

Re: Мiй Subaru Forester 2006 2.0 MT, iсторiя змiн.

Сообщение ruguj » Пт мар 01, 2013 22:10

Напевно Ви праві.
Але на СТО стояв Passat B5 який горів чуть-чуть.
Так там людина аж в Польщу їздила щоб їй поставили правильний, чесний і якісний газ.
Напевно там вже також халявлять.

Щодо вигоди газу - коли машина з заводу на газі, а не перероблена у офф дилера, тоді я таку б машину розглядав.
Інакше (ІМХО) я б машину на газі не брав.
  • 0

Мої: Nissan Sunny 2007 1.6 MT -> Suzuki SX4 1.6 MT 2007 4x4 -> Mazda CX-7 2.3T AT 2008 4x4
Татові: VW Passat B3 -> Mitsubishi Pajero 3дв. (чорний кубік) -> Mercedes-Benz Vito пасс. 112 CDI 1999 MT -> Subaru Forester 2.0X MT 2006
Аватара пользователя
ruguj
 
Сообщения: 69
Зарегистрирован: Чт дек 22, 2011 15:42
Откуда: Львів
Репутация: 0

Re: Мiй Subaru Forester 2006 2.0 MT, iсторiя змiн.

Сообщение roman-Gas » Сб мар 02, 2013 17:32

Ви взяли машину з пробігом 61 тис
На 75 тис регулювали клапана. Газом ви її ні разу не заправляли і не їздили на газі ?!.
А те що зазори на клапанах були меньші, то і на бензі буде те саме.
Мій висновок з того всього що попередній власник вбив і двигун, а не газ.
А перевіряти машину потрібно перед покупкою.
приєднуюсь до попередніх постів про скручений пробіг по спідометру.

Підскажіть як часто в км потрібно регулювати клапана на такій Форі?
І одразу наступне питання, що буде якщо не регулювати клапана?
  • 0

roman-Gas
 
Сообщения: 7
Зарегистрирован: Пн фев 25, 2013 20:17
Откуда: Львів
Репутация: -2

Re: Мiй Subaru Forester 2006 2.0 MT, iсторiя змiн.

Сообщение Dr.House » Вс мар 03, 2013 10:01

roman-Gas
Уберите из подписи рекламу.ЕСли нужно напишите его в личку. 8)
  • 0

Автосервис SUBARU HOUSE.
Честный ремонт и правильное обслуживание.
Киев, Бакинская 35a
+380636338899
http://subaruhouse.com/
Аватара пользователя
Dr.House
 
Сообщения: 4409
Зарегистрирован: Пн янв 12, 2009 13:48
Репутация: 1881

Re: Мiй Subaru Forester 2006 2.0 MT, iсторiя змiн.

Сообщение ruguj » Вс мар 03, 2013 19:31

Газом ви її ні разу не заправляли і не їздили на газі ?!.

Повторюю - газу не було, установку зняли напевно перед продажою.
Про газ догадались по певним фактам - не було закрутки запаски, якийсь проводок висiв пiд капотом, пiд кнопкою протитуманок на заглушцi просверлена дирка, закрученi 5 болтiв на моторi. Коли купляэш то тих деталей не замiтно, типу "ой, загубилось, там сирена була, бла-бла..."

Клапана регулювати - нашо на нормальнiй машинi це робити?
  • 0

Мої: Nissan Sunny 2007 1.6 MT -> Suzuki SX4 1.6 MT 2007 4x4 -> Mazda CX-7 2.3T AT 2008 4x4
Татові: VW Passat B3 -> Mitsubishi Pajero 3дв. (чорний кубік) -> Mercedes-Benz Vito пасс. 112 CDI 1999 MT -> Subaru Forester 2.0X MT 2006
Аватара пользователя
ruguj
 
Сообщения: 69
Зарегистрирован: Чт дек 22, 2011 15:42
Откуда: Львів
Репутация: 0

Re: Мiй Subaru Forester 2006 2.0 MT, iсторiя змiн.

Сообщение roman-Gas » Вс мар 03, 2013 23:03

ruguj писал(а):


Клапана регулювати - нашо на нормальнiй машинi це робити?[/quote]

Думаю це так само як і міняти масло в двигуні тільки з більшими інтервалами( не маю інфи як часто це потрібно робити в Субару може хтось з сервісменів підскаже?)
  • 0

roman-Gas
 
Сообщения: 7
Зарегистрирован: Пн фев 25, 2013 20:17
Откуда: Львів
Репутация: -2

Re: Мiй Subaru Forester 2006 2.0 MT, iсторiя змiн.

Сообщение ruguj » Вт июн 04, 2013 15:27

Ітак машина перетнула поріг 80 тис.

Поміняно:
1) сайлентблоки,
2) 2 стійки стабілізатора,
3) втулки стабілізатора,
4) тягу рейки,
5) куплені пальці в супорта, будемо пробувати міняти,
6) поміняли масло, фільтри після ремонту.

Почистили заслонку. Машина почуває себе добре.
Накінець то привели в стан, коли можна просто їздити і насолоджуватись.
  • 0

Мої: Nissan Sunny 2007 1.6 MT -> Suzuki SX4 1.6 MT 2007 4x4 -> Mazda CX-7 2.3T AT 2008 4x4
Татові: VW Passat B3 -> Mitsubishi Pajero 3дв. (чорний кубік) -> Mercedes-Benz Vito пасс. 112 CDI 1999 MT -> Subaru Forester 2.0X MT 2006
Аватара пользователя
ruguj
 
Сообщения: 69
Зарегистрирован: Чт дек 22, 2011 15:42
Откуда: Львів
Репутация: 0

Re: Мiй Subaru Forester 2006 2.0 MT, iсторiя змiн.

Сообщение Alex_K » Пн июн 10, 2013 10:30

Да, видно, что машинка ни как не 60 тысяч набегала, если столько замен.
У меня форь 2007 г.в. Пробег 98 000 тыс. На 95 сделал полное ТО 100 у Ваззы.
А за всё время поменял (из того, что не порегламенту)
диски тормозные передние
Колодки (три раза)
Подшипник ступицы
Стойки стабилизатора
Втулки стабилизатора (раза три)
Сайленблоки рычагов.
В принципе и всё. Редуктор задний правда гудит,зараза. Надо уже менять.
  • 0

Изображение
Alex_K
 
Сообщения: 34
Зарегистрирован: Чт ноя 01, 2007 11:24
Откуда: Киев
Репутация: 0

Пред.След.

Вернуться в Forester

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 20

cron