Місто роботи - Одеса
Працедавець: - Велика закордонна компанія, топ 10 Світу в сфері ІТ. Постачальник апаратного та програмного забезпечення.
Визначення посади:
Посада: Сервісний інженер або Спеціаліст з надання технічного обслуговування
Посада нова - заміна..
Дата планованого прийому кандидата на роботу: ASAP.
Основні функціональні обов'язки:
Функціональні обов'язки:
∙ Інсталяція, налаштування, запуск обладнання НРЕ у клієнта, кваліфікація проблеми, блоковий ремонт обладнання.
∙ Виконання завдань від груп віддаленої підтримки (H&E).
∙ Підготовка та надання щотижневих та щомісячних звітів про виконану роботу.
Вимоги:
∙ Вища освіта (електроніка/електротехніка або іншої технічної / наукової дисципліни рекомендується або поєднання освіти та певного відповідного досвіду (сервіс-інженер).
∙ Упевнені знання в підтримки Linux/UNIX.
∙ Знання технології (зосереджені на апаратних засобах, необхідні глибокі знання операційних систем).
∙ Готовність працювати в сервісній службі.
∙ Володіння англійською мовою на середньому та вище середнього рівнях .
∙ Досвід використання системного адміністрування стане активом.
∙ Аналітичні навички вирішення проблем.
∙ Гнучкість.
∙ Відмінні навички спілкування.
∙ Захоплення технологіями та готовність до навчання.
∙ Командний гравець: вміння та готовність працювати з різними командами в зоні підтримки.
∙ Можливість самостійно працювати.
∙ Клієнтоорієнтовність та акцент на задоволенні потреб клієнтів.
∙ Навички ведення переговорів.
∙ Готовність до відряджень.
Умови роботи:
∙ Графік роботи: ПН-ПТ, 09:00-18:00.
∙ Офіційне оформлення.
∙ Надається навчання.
∙ Випробувальний період 3 місяці.
∙ Ставка від 20'000 грн + доплати.
Контактна особа - Павло Гололобов
Електронна адреса pavel.gololobov(равлик)fp.ua