Страница 20 из 20

Re: Subaru Impreza WRX 2.?T FP GREEN HTA 860cc by Orest

СообщениеДобавлено: Пт ноя 13, 2015 12:04
Orest
Машинка настроїна!!!!!!!!!!!!!!!! Наддув 1.2bar дальше не пустив бенз А95 ну і щоб безпечніше було....валить як поїзд!!!!!!! :Yahoo!: Радості немає меж!!!
Хочу на днях зробити заміри на RomRaider dyno показники звичайно будуть не повні, але приблизну картину побачим.
Дякую, Павлу PashaWRX і Сергію Bilyk WRX :friends:

Re: Subaru Impreza WRX 2.?T FP GREEN HTA 860cc by Orest

СообщениеДобавлено: Вс ноя 15, 2015 01:07
Orest
Сьогодні знов відвів душу!
2.5, Грін+ зовнішній гейт це АДСЬКА суміш!
Хто цього не попробував і не відчув, на Субару Не їздив!!!)))

Re: Subaru Impreza WRX 2.?T FP GREEN HTA 860cc by Orest

СообщениеДобавлено: Вс ноя 15, 2015 19:16
_Merck
Orest писал(а):Сьогодні знов відвів душу!
2.5, Грін+ зовнішній гейт це АДСЬКА суміш!
Хто цього не попробував і не відчув, на Субару Не їздив!!!)))

+1) Летом установил FP Green, внешний гейт и тд и тп, надули 1.4 бара на сотом бензе - едет очень ярко, машина аж приседает)

Re: Subaru Impreza WRX 2.?T FP GREEN HTA 860cc by Orest

СообщениеДобавлено: Пн ноя 16, 2015 14:28
Orest
Присідає так, що аж дух запирає!))))) Електро мобіль)))

Re: Subaru Impreza WRX 2.?T FP GREEN HTA 860cc by Orest

СообщениеДобавлено: Пн ноя 16, 2015 14:56
Igorка
Орест , нарешті на колесах ) Давай в студію відео динаміки авто) :Bravo:

Re: Subaru Impreza WRX 2.?T FP GREEN HTA 860cc by Orest

СообщениеДобавлено: Пн ноя 16, 2015 16:35
Valodia
Я б навіть проїхався в ролі пасажира. :oops:

Re: Subaru Impreza WRX 2.?T FP GREEN HTA 860cc by Orest

СообщениеДобавлено: Пт янв 08, 2016 22:11
Katayama
Якщо Орест не проти, продовжу історію машини тут...
В першу чергу хочу йому подякувати, за те що зберіг її автентичною на протязі всіх цих років, за вложені сили нерви і звичайно ж гроші!
На машині вже їзджу 2 місяці, а враження і досі залишилися нової машини!
Тепер напевно перед історія...
Останні років 6 я їздив на трьохсот сильному Nissan 200sx RPS13, і всі ці роки, поки я строїв свою машину, слідкував за бортовиком цієї...
Прийшов час коли я вирішив пересісти на щось біль практичне, новіше, але з душою...
Impreza для мене завжди була харизматична машина з характером, так що я не міг не побути власником такої.
З Орестом знайомий вже давно, і всю історію машини знав. Так що після продажі своєї довго не думав і через 8 годин я вже став власником Impreza.

Машина виявилася дійсно такою,як Орест розказував, технічний стан відмінний, лакофарбове покриття ще рідне, салон чистий, в загальному враження нової машини.
Але так як в мене трохи занадто педантичний підхід до таких машин, є, звичайно декілька нюансів, які мені "ріжуть око".
В ідеалі б предути передній бампер, є декілька сколів від каміння, дратує легка потертість на рулі і водійському сидінні.. Але це все дрібниці.
Перших два місяці їздив і тільки провіряв рівень масла) Було навіть якось не звично їздити і нічого не треба крутити, все чекав коли ж вже "подвох"))) :D
Заінсталив свою улюблену ручку Razo RA 101
І от нарешті вже спокійний, перша кров вже була:
Тріс випускний колектор))) Причини не знаю, швидше за все те, що він був раніше обмотаний , а це зло!
Всі роботи зробив сам, так як я маю невелику майстерню по ремонту. Колектор заварив в Києві на West Station, зразу замовив всі OEM прокладки по вихлопу.
Машина знов в повному порядку. Зараз їзджу на надуві 1 кг, так як зацепа ноль.
P.S. зовнішній гейт - реальне зло :crazy: Звук,як в ралійного боліда.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Re: Subaru Impreza WRX 2.?T FP GREEN HTA 860cc by Orest

СообщениеДобавлено: Сб янв 09, 2016 14:34
Orest
Дуже радий, що машинка попала в правельні руки! :friends:

Re: Subaru Impreza WRX 2.?T FP GREEN HTA 860cc by Orest

СообщениеДобавлено: Вс апр 17, 2016 14:05
KKB
Сделано в Украине, с любовью к Subaru :)

Re: Subaru Impreza WRX 2.?T FP GREEN HTA 860cc by Orest

СообщениеДобавлено: Ср май 29, 2019 17:25
Orest
В продажі....може комусь буде цікаво. Правда вона вже не та....)...для історії)))
https://auto.ria.com/auto_subaru_imprez ... 81402.html
Мотор - ej207 jdm с фазами. Пробег 40 тыс. км.
Турбина - VF35.
Электроника: Мозг - jdm
Буст-контроллер Apexi AVC-R с 3 режимами наддува. Все настроено Билыком.
Трансмиссия: RalliSpec Type STi Gear Set for 5MT (усиленные ряды)
Усилинный центральный дифференциал.
CUSCO Single Clutch System (усиленная однодисковая органика)
Short Shifter PERRIN Рукоять Mugen Радиатор Mishimoto
Топливная система: Насос WALBRO Форсунки Bosch 860cc
Подвеска: Стойки KYB AGX Передняя и Задняя распорки, подрамник, а также передний и задний стабилизаторы CUSCO
Выхлоп: TRUST Power Extreme II (выхлопная система от катализатора) TRUST Power Extreme II Downpipe+termotec (приемная труба) Invidia + termotec (коллектор+апайп) Turbosmart Hyper Gate 38mm+кастомный Screamer pipe
Дополнительно: Стоппер ГТЦ CUSCO Спойлер S204, Стальная 3мм защита мотора, кпп, редуктора
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Re: Subaru Impreza WRX 2.?T FP GREEN HTA 860cc by Orest

СообщениеДобавлено: Пт май 31, 2019 11:24
ybrygas
скільки в неї конів зараз?

Re: Subaru Impreza WRX 2.?T FP GREEN HTA 860cc by Orest

СообщениеДобавлено: Пт май 31, 2019 15:40
Orest
ybrygas писал(а):скільки в неї конів зараз?

Думаю від 280 до 320 на маховику максимум, все залежить від наддуву і бензину під який вона зараз прошита.

Re: Subaru Impreza WRX 2.?T FP GREEN HTA 860cc by Orest

СообщениеДобавлено: Сб авг 24, 2019 11:05
LyKi
Прошита под смесь 95-98 сокар Билыком, наддув -1.3. На стенде и рейслоджиком не мерял(