Страница 1 из 6

Приймайте в клуб

СообщениеДобавлено: Ср июн 02, 2010 15:59
Andy
Всім доброго дня, приймайте нового учасника клубу. Хоч на даний час я не є ЩАСЛИВИМ власником Субару, але надіюсь ним стати в найближчому майбутньому.
PS. Сильно не бийте, якщо не в ту гілку теми додаю.

СообщениеДобавлено: Ср июн 02, 2010 16:05
Orest
Ну от станеш тоді і будем дружити :D
Вливайся!

СообщениеДобавлено: Ср июн 02, 2010 16:09
Andy
В мене є наразі 2 питання.
1. Чому двигуни Субару дефорсували до 150к.с.?? ( в пошуку не знайшов відповіді).
2. Досить провокативне як на форум субарістів: чому така велика кількість СТІ та ВРХ і так мало ЕВО??

СообщениеДобавлено: Ср июн 02, 2010 16:33
KUCH
Привіт.
Ну по першому питанню, то ніби це повязано із нормами екологічності, які діють в Європі.

СообщениеДобавлено: Ср июн 02, 2010 16:39
Andy
KUCH
Привіт, я бачу в тебе Лєґасі 2.0 -в неї 150 к.с?.. Скажи будь ласка чи вистачає двигуна (розгін до 100, пришвидшення від 80 до 140) і чи можна її порівняти по динаміці з атмо Імпрезою 2 л 2006 року (це єдина Субару за кермом якої я їздив)

СообщениеДобавлено: Ср июн 02, 2010 16:51
KUCH
Ну скажем так.
1. Я не порівнював її із імрезою. Хоча певно можна буде. У нас є якраз 2.0 імпреза у Львові в клубі. Думаю динаміка буде подібна, хоча в тех даних максималка у неї менша. Зато вона ніби легша на 50кг
2.0 До того я катався тільки на батька 21011, тому коли сів за неї враження було МЕГО. Але за деякий час їзди я зрозумів що хочу Legacy 3.0. Коли брав грошей на 3.0 не було :(
Думаю все залежить від того, що ти хочеш від авто. Сам імпрезу не розглядав, коли купляв авто. Хотілось щось комфортніше.

СообщениеДобавлено: Ср июн 02, 2010 16:51
KUCH
А забув, так 150

СообщениеДобавлено: Ср июн 02, 2010 17:00
Andy
В мене зараз хетч Лачетті 1.8 (майже покемон :D ). Від наступного авто вимагається звичайно більше динаміки, комфорту, ПОВНИЙ привід та оппозитний двигун)))
Лєґасі дуже подобається, тільки бентежить малий кліренс (з цим є якісь проблеми???).
Але більше орієнтуюсь на Форік 6-7 року, або ІмпрезуВагон цих років(дуже хочеться ВагонВРХ).

СообщениеДобавлено: Ср июн 02, 2010 17:22
Ваня WRX
Andrek
Чому двигуни Субару дефорсували до 150к.с.?? ( в пошуку не знайшов відповіді).

Який саме двигун? якшо атмосферник то "дефорсували" порівняно з яким?

2. Досить провокативне як на форум субарістів: чому така велика кількість СТІ та ВРХ і так мало ЕВО??

Якщо не вдаватись в деталі - глянь на ціну Евіків і Субаріків, а також скіки їх в продажу є.

Після Лачетті можеш для початку взяти атмо покемон, або атмо вагон попередніх років якийсь нормальний, шоб влитись в ситуацію так сказать. Далі купиш шось турбо.

Про кліренс забудь. - то фігня

СообщениеДобавлено: Ср июн 02, 2010 17:40
Andy
Дефорсували порівняно з 2006-07 роком, де 2-літровий форік мав 158 коней, легасі - 165, а імпреза - 160.
Щодо питання ЕВО-СТІ. В Англіїї наприклад, тих самих СТІ в рази більше, хоча там не бідні люди живуть і за останні гроші машину не купують.
Тай і Спец-С 400 Косворт випускають тільки на англ.ринок 75 штук..
А Покемон мені не подобається. По тех.хар-ках моя Лачетті до 100 розганяється швидше на 0.1с. Його перевага тільки повний привід.

СообщениеДобавлено: Ср июн 02, 2010 18:05
Ваня WRX
Andrek
і 150 тобі хватить для початку повір. І ще, повір, шо лачетті і навіть покемон це зовсім різне, тому не рівняй по 0.1с. Не зациклюйся на "розгін до 100" - це ще не показник.... тимбілше при порівнянні з недопривідною лачетті
СТІ ліпше развалюшена, тому і більше ..... крапка . :D

СообщениеДобавлено: Ср июн 02, 2010 21:13
Andy
Ваня WRX писал(а):Andrek
СТІ ліпше развалюшена, тому і більше ..... крапка . :D


Я думаю, що компанія Субару розробила та впровадила більш чітку маркетингову політику, в котрій СТІ позиціонувалась як супер-раллі автомобіль, хоча перемог в WRC заводська команда Субару має якщо не більше, а може й менше ніж Мітсу.

СообщениеДобавлено: Ср июн 02, 2010 23:02
Ваня WRX
Andrek
якщо тобі вигідна така позиція то нехай буде так.

СообщениеДобавлено: Чт июн 03, 2010 01:47
Orest
Andrek писал(а): перемог в WRC заводська команда Субару має якщо не більше, а може й менше ніж Мітсу.

Тут ти не правий..... :wink:
А нарахунок маркетингу можей так.

СообщениеДобавлено: Чт июн 03, 2010 08:32
Andy
Ваня WRX
Особисто я ніколи аж дуже не вивчав марку Субару (так як і Мітсу) і не є супер-пупер спецом в авто. Почав цікавитись Субарами після того як брат купив собі Імпрезу. Ось він мені і задав таке питання...
Мене цікавить, якщо людина обирає між ЕВО та СТІ чому переважна більшість обирає саме СТІ(по яких характеристиках вона є кращою за ЕВО). Вартість та обслуговування є приблизно однаковими, тюнінг також орієнтовно в одну ціну...В Україні можна віднести на фін.сторону питання, але закордоном також більше СТІ.
А і в TopGear і в FifthGear різні покоління ЕВО є швидшими/кращими за СТІ, можливо за суб"єктивними оцінками журналістів, але вони не є профанами (той самий Кларксон наприклад).