Неустойка за нарушение сроков ремонта

Юридическая консультация по вопросам ДТП, штрафов, бракоразводных процессов :)

Модератор: Shkabur

Неустойка за нарушение сроков ремонта

Сообщение Dirty Harry » Вт июл 24, 2012 16:25

Приключилась неприятная ситуация с гарантийным ремонтом моего любимого ноутбука.
Ремонт длится уже 31 день и когда будет запчасть никто толком не может ответить.
Я не буду приводить здесь все детали этого случая, но в виду того, что меня достаточно в грубой форме пытались кинуть через сами знаете что, хочу проучить этих гавнюков.

В Законе о защите прав потребителей есть такой пункт (выделено жирным).
Для того чтобы требовать эту пеню я должен был написать какое то письменное заявление или это применяется "по умолчанию", т.е. больше 14 дней - могу требовать пеню?
Также, подскажите, как мне закончить эту волокиту чтобы мне наконец его списали или заменили? Нужно какое то заявление написать? Если да то буду благодарен за образец текста.

Спасибо!


9. При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.

На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів. Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів України.

За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.
  • 0

Аватара пользователя
Dirty Harry
 
Сообщения: 33
Зарегистрирован: Чт июл 21, 2011 10:17
Репутация: 0

Сообщение Shkabur » Вт июл 24, 2012 20:06

Документы о принятии в ремонт есть??? Договор на ремонт???
Ремонт гарантийный???
  • 0

Scire leges non hoc est verba earum tenere, sed vim ac potestatem
Аватара пользователя
Shkabur
 
Сообщения: 2497
Зарегистрирован: Сб ноя 07, 2009 22:58
Откуда: Свой
Репутация: 161

Сообщение Dirty Harry » Вт июл 24, 2012 20:39

Shkabur писал(а):Документы о принятии в ремонт есть??? Договор на ремонт???
Ремонт гарантийный???

Есть квитанция только. Ремонт гарантийный.
  • 0

Аватара пользователя
Dirty Harry
 
Сообщения: 33
Зарегистрирован: Чт июл 21, 2011 10:17
Репутация: 0

Сообщение Shkabur » Вт июл 24, 2012 21:04

Ну так договор на гарантию должен тогда быть. В принципе Вы правы, имеете право на неустойку. Но посмотрите должен быть договор, что в нем написано имеет значение. Для компенсации нужно обратиться в підприємство, що задовольняє вимоги споживача с письменным требованием или в ІНСПЕКЦІЮ З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ в вашем регионе.


Стаття 4. Права та обов'язки споживачів

1. Споживачі під час придбання, замовлення або використання
продукції, яка реалізується на території України, для задоволення
своїх особистих потреб мають право на:
2) належну якість продукції та обслуговування;

Стаття 7. Гарантійні зобов'язання

1. Виробник (виконавець) забезпечує належну роботу
(застосування, використання) продукції, в тому числі комплектуючих
виробів, протягом гарантійного строку, встановленого
нормативно-правовими актами, нормативними документами чи
договором.


6. При виконанні гарантійного ремонту гарантійний строк
збільшується на час перебування продукції в ремонті.

Зазначений час обчислюється від дня, коли споживач звернувся
з вимогою про усунення недоліків.

9. Гарантійне зобов'язання не припиняється у разі
неможливості виконання такого зобов'язання з причини відсутності
необхідних для його виконання матеріалів, комплектуючих або
запасних частин.

Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару
неналежної якості

1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного
строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені
законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку
істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця,
виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за
необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у
строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових
для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати
від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар
грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на
аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

6. За наявності товару вимога споживача про його заміну
підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в
перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю
сторін.

У разі відсутності товару вимога споживача про його заміну
підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання
відповідної заяви. Якщо задовольнити вимогу споживача про заміну
товару в установлений строк неможливо, споживач вправі на свій
вибір пред'явити продавцю, виробнику (підприємству, що виконує їх
функції) інші вимоги, передбачені пунктами 1, 3, 4, 5 частини
першої цієї статті.


11. Вимоги споживача розглядаються після пред'явлення
споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які
встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого
документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.
  • 0

Scire leges non hoc est verba earum tenere, sed vim ac potestatem
Аватара пользователя
Shkabur
 
Сообщения: 2497
Зарегистрирован: Сб ноя 07, 2009 22:58
Откуда: Свой
Репутация: 161

Сообщение Dirty Harry » Вт июл 24, 2012 21:15

Никогда не слышал о договорах на гарантию, честно. :roll:
Дают обычно в магазине чек и гарантийный талон ну накладную товарную еще может ...

нужно обратиться в підприємство, що задовольняє вимоги споживача с письменным требованием или в ІНСПЕКЦІЮ З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ в вашем регионе

То есть нужно было мне раньше письменно обратиться или просто
могу сейчас по факту задержки требовать? В квитанции дата есть.
  • 0

Аватара пользователя
Dirty Harry
 
Сообщения: 33
Зарегистрирован: Чт июл 21, 2011 10:17
Репутация: 0

Сообщение Shkabur » Вт июл 24, 2012 21:32

Просто напишите письменное требование на предприятие где делают ремонт, но ведь товар еще не вернули, какие сроки будете указывать. День просрочки или месяц??
  • 0

Scire leges non hoc est verba earum tenere, sed vim ac potestatem
Аватара пользователя
Shkabur
 
Сообщения: 2497
Зарегистрирован: Сб ноя 07, 2009 22:58
Откуда: Свой
Репутация: 161


Вернуться в Юридическая консультация

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 21