Для тех кого реально интересуют проблемы и перспективы автодорог!
На тендерах з будівництва українських доріг перемагає компанія, яка пропонує найнижчу ціну. Водночас ніхто не перевіряє якість виконаних робіт...
"Виграє та компанія, яка впевнено дає найнижчу ціну. Тому в майбутньому маємо такий результат, який є сьогодні. Ніхто не дивиться на те, чи можливо за таку суму зробити якісну дорогу. Чи просто покласти "килимок" на асфальт. Наші аналітики чітко знають, скільки це має коштувати. Водночас того ресурсу, який дає Україна, недостатньо. Якщо хочете мати якісні дороги, то має бути і належне фінансування"...
Это
говорят шведы, подробноСТи -
https://gazeta.ua/articles/economics/_e ... ogi/830474У минулому році Україна посіла 137-е місце зі 144 країн світу за якістю дорожнього покриття. Загальна протяжність доріг у країні – 169,6 тис. км. З них 2,1 тис. км – із цементобетонним покриттям.
У нинішньому році почнуть будувати не асфальтовані, а бетонні дороги...
Термін служби асфальту у середньому 4-8 років. Через 12-15 років експлуатації асфальтовані дороги потребують капітального ремонту. Мінімальний міжремонтний термін для бетонних доріг – від 15 років. Деякі ділянки за умови належного догляду та малого навантаження витримують без ремонту по 30 років.
Бетонні дороги завдяки своїй технології укладання сприятливі до важкого транспорту. Плити не прогинаються і не деформуються під великим навантаження. Влітку асфальтне покриття нагрівається і стає м'яким. Як наслідок, під час руху автомобілів руйнуються великі ділянки дороги. з цементним покриттям таких проблем не виникає.
Автомобілі, які рухаються бетонною дорогою, споживають менше пального. Економія палива може сягати $305 млн. на рік.
Рух автомобілів на бетонній дорозі більш безпечний...
https://gazeta.ua/articles/avto/_betonn ... ini/823137Это если вместо истерики и соплей просто вникать в новоСТи.
Соответственно, возникают
конструктивные вопросы как проконтролировать ремонты и как ускорить переход на бетонку?