Страница 1 из 1

Антифриз, тосол, охолоджуюча рідина - G11, G12, G13?

СообщениеДобавлено: Чт ноя 07, 2019 16:58
KUCH
Хто який заливає?
Плюси і мінуси хтось із спеців розкаже?
Гугл гуглом, а на форумі можна потриндіти.

Re: Антифриз, тосол, охолоджуюча рідина - G11, G12, G13?

СообщениеДобавлено: Чт ноя 07, 2019 18:47
zhekab4
hepu зелёный, полёт нормуль,мотор чистый внутри

Re: Антифриз, тосол, охолоджуюча рідина - G11, G12, G13?

СообщениеДобавлено: Пт ноя 08, 2019 08:17
Виталий С.
Motul синий, все чистенько и красиво.

Re: Антифриз, тосол, охолоджуюча рідина - G11, G12, G13?

СообщениеДобавлено: Пт ноя 08, 2019 08:24
Outman
Hepu червоний. По допусках ніби як зелений стандарту G11, а червоний ніби як стандарт G12. Як мені сказали сервісмени G12 розроблений для новіших моделей двигунів і більш дружній для компонентів двигуна, що легко піддаються корозії (алюміній, мідь, різні сплави). Повірив їхньому досвіду, вже майже сто тисяч км катаю червоний. Кілька розборів двигуна (регулювання теплових зазорів клапанів на Н6) засвідчили, що не дарма, оскільки як охолоджувальні / масляні магістралі, так і сам двигун вцілому з середини виглядає чудово!

Re: Антифриз, тосол, охолоджуюча рідина - G11, G12, G13?

СообщениеДобавлено: Пт ноя 08, 2019 10:57
KUCH
Outman писал(а):Hepu червоний. По допусках ніби як зелений стандарту G11, а червоний ніби як стандарт G12. Як мені сказали сервісмени G12 розроблений для новіших моделей двигунів і більш дружній для компонентів двигуна, що легко піддаються корозії (алюміній, мідь, різні сплави). Повірив їхньому досвіду, вже майже сто тисяч км катаю червоний. Кілька розборів двигуна (регулювання теплових зазорів клапанів на Н6) засвідчили, що не дарма, оскільки як охолоджувальні / масляні магістралі, так і сам двигун вцілому з середини виглядає чудово!

Ну мінусом G12 є те що його не можна змішувати з G11

Re: Антифриз, тосол, охолоджуюча рідина - G11, G12, G13?

СообщениеДобавлено: Пт ноя 08, 2019 11:53
Outman
KUCH писал(а):
Outman писал(а):Hepu червоний. По допусках ніби як зелений стандарту G11, а червоний ніби як стандарт G12. Як мені сказали сервісмени G12 розроблений для новіших моделей двигунів і більш дружній для компонентів двигуна, що легко піддаються корозії (алюміній, мідь, різні сплави). Повірив їхньому досвіду, вже майже сто тисяч км катаю червоний. Кілька розборів двигуна (регулювання теплових зазорів клапанів на Н6) засвідчили, що не дарма, оскільки як охолоджувальні / масляні магістралі, так і сам двигун вцілому з середини виглядає чудово!

Ну мінусом G12 є те що його не можна змішувати з G11


Змішувати шось із чимось це взагалі погана ідея))))
Повна промивка системи водичкою і повна заміна на G12 :uaflag2: :good:

Re: Антифриз, тосол, охолоджуюча рідина - G11, G12, G13?

СообщениеДобавлено: Пт ноя 08, 2019 14:17
Анатолий Валерьевич
Если машину обслуживаете не только Вы сами , и заливаете несовместимое по смешиванию с тем что завод рекомендует , пишите об этом под капотом рядом с заливной горловиной на какой нибудь табличке ( например из под масла ) .
Т.к. на СТО по доброте душевной могут долить то что положено по мануалу ( иногда даже просто в подарок 0,1л ) не указав этот момент в документах . 8)

Re: Антифриз, тосол, охолоджуюча рідина - G11, G12, G13?

СообщениеДобавлено: Пт ноя 08, 2019 16:14
milch
Последний раз залил Glysantin G48 синий (G11), гибридный антифриз с использованием присадок BASF, не содержит аминов, создает защитную пленку, совместим с силиконовыми патрубками, собственно из за чего его и залил. Срок службы 3 года, сделан в Белоруссии.

Re: Антифриз, тосол, охолоджуюча рідина - G11, G12, G13?

СообщениеДобавлено: Пт ноя 08, 2019 16:18
milch
KUCH писал(а):
Outman писал(а):Hepu червоний. По допусках ніби як зелений стандарту G11, а червоний ніби як стандарт G12. Як мені сказали сервісмени G12 розроблений для новіших моделей двигунів і більш дружній для компонентів двигуна, що легко піддаються корозії (алюміній, мідь, різні сплави). Повірив їхньому досвіду, вже майже сто тисяч км катаю червоний. Кілька розборів двигуна (регулювання теплових зазорів клапанів на Н6) засвідчили, що не дарма, оскільки як охолоджувальні / масляні магістралі, так і сам двигун вцілому з середини виглядає чудово!

Ну мінусом G12 є те що його не можна змішувати з G11

не рекомендуется вообще смешивать антифризы даже в пределах одного класса, тк используют разные присадки у разных производителей, у одних к примеру BASF у других AFTON.

Re: Антифриз, тосол, охолоджуюча рідина - G11, G12, G13?

СообщениеДобавлено: Пт ноя 08, 2019 18:26
KUCH
milch писал(а):
KUCH писал(а):
Outman писал(а):Hepu червоний. По допусках ніби як зелений стандарту G11, а червоний ніби як стандарт G12. Як мені сказали сервісмени G12 розроблений для новіших моделей двигунів і більш дружній для компонентів двигуна, що легко піддаються корозії (алюміній, мідь, різні сплави). Повірив їхньому досвіду, вже майже сто тисяч км катаю червоний. Кілька розборів двигуна (регулювання теплових зазорів клапанів на Н6) засвідчили, що не дарма, оскільки як охолоджувальні / масляні магістралі, так і сам двигун вцілому з середини виглядає чудово!

Ну мінусом G12 є те що його не можна змішувати з G11

не рекомендуется вообще смешивать антифризы даже в пределах одного класса, тк используют разные присадки у разных производителей, у одних к примеру BASF у других AFTON.

Ну це було б дуже дивно, коли одного класу антифризи погано між собою дружили