Газ и Суба

Обмен опытом эксплуатации Subaru, вопросы по ремонту, ТО, запасным частям, аксессуарам

Модераторы: Анатолий Валерьевич, Dr.House

Re: Газ и Суба

Сообщение krecc » Вт окт 03, 2017 12:04

Боль и страдания владельцев газированых Субару :D
https://youtu.be/btYKTMGB_UU
Продолжение видео
https://youtu.be/2t-P-hfOEzk
  • 0

Trek 9800
Аватара пользователя
krecc
 
Сообщения: 28
Зарегистрирован: Ср авг 24, 2016 00:30
Репутация: 1

Re: Газ и Суба

Сообщение Lambert » Вт окт 03, 2017 13:36

у відео про фільтр тонкої очистки є один важливий момент про який автор тексту очевидно не в курсі: в машині газова магістраль - мідна
оті опилки що на відео з фільтру висипались - то є результат окислення міді компонентами газу
після заміни магістралей на пластикові, фільтр буде значно чистіший
  • 0

турбопорохобот, атеїст Київського патріархату
Outback BP, 3.0R LPG edition, 2006, lifted, 28" wheels
Forester SG, 2.0 turbo LPG edition, 2003, lifted, 28" wheels
Leone coupe, 1.8 turbo LPG edition, 1988, lifted, 27" wheels
Аватара пользователя
Lambert
 
Сообщения: 840
Зарегистрирован: Вс фев 15, 2009 12:14
Откуда: Ukraine, Kyiv, Vidradny
Репутация: 47

Re: Газ и Суба

Сообщение krecc » Вт окт 03, 2017 14:06

Lambert писал(а):у відео про фільтр тонкої очистки є один важливий момент про який автор тексту очевидно не в курсі: в машині газова магістраль - мідна
оті опилки що на відео з фільтру висипались - то є результат окислення міді компонентами газу
після заміни магістралей на пластикові, фільтр буде значно чистіший

Автор відео це я. І я в курсі що на іншому ГАЗі я можу проїхати 4-5 тис. км. не змінюючи фільтра. :wink:
І ще, та тисяча кілометрів на Мустангу була пройдена дуже швижко~ тиждень.
І ще :roll: , в відео йде мова про фільтр грубої очистки.
  • 0

Trek 9800
Аватара пользователя
krecc
 
Сообщения: 28
Зарегистрирован: Ср авг 24, 2016 00:30
Репутация: 1

Re: Газ и Суба

Сообщение Lambert » Вт окт 03, 2017 14:16

і все ж замініть траси, як заправну так і витратну
будете приємно здивовані :)
https://www.drive2.ru/l/2601233/
  • 0

турбопорохобот, атеїст Київського патріархату
Outback BP, 3.0R LPG edition, 2006, lifted, 28" wheels
Forester SG, 2.0 turbo LPG edition, 2003, lifted, 28" wheels
Leone coupe, 1.8 turbo LPG edition, 1988, lifted, 27" wheels
Аватара пользователя
Lambert
 
Сообщения: 840
Зарегистрирован: Вс фев 15, 2009 12:14
Откуда: Ukraine, Kyiv, Vidradny
Репутация: 47

Re: Газ и Суба

Сообщение wandersage » Вт окт 03, 2017 14:35

krecc писал(а):Боль и страдания владельцев газированых Субару :D
https://youtu.be/btYKTMGB_UU
Продолжение видео
https://youtu.be/2t-P-hfOEzk


Добавлю и свою боль
https://youtu.be/kmwfA2wFtvQ
https://youtu.be/sh3fqex8Gzo
Результат заправки хреновым газом. Пропуски зажигания в 1,2м а потом 4м цилиндрах. На видео пропуски 4го, Двиг подколбашивает.
Итог - не экономте на газе. Заправляйтесь только Вог, ОККО, ОВИС. это из личного опыта. я заправлялся не дешевым , а в итоге приехал на 4й цилиндр. Теперь у меня Тук-Тук а не субарик)
  • 0

wandersage
 
Сообщения: 40
Зарегистрирован: Вт июн 13, 2017 10:01
Репутация: 1

Re: Газ и Суба

Сообщение Komis@r » Ср окт 04, 2017 07:28

wandersage писал(а):
krecc писал(а):Боль и страдания владельцев газированых Субару :D
https://youtu.be/btYKTMGB_UU
Продолжение видео
https://youtu.be/2t-P-hfOEzk


Добавлю и свою боль
https://youtu.be/kmwfA2wFtvQ
https://youtu.be/sh3fqex8Gzo
Результат заправки хреновым газом. Пропуски зажигания в 1,2м а потом 4м цилиндрах. На видео пропуски 4го, Двиг подколбашивает.
Итог - не экономте на газе. Заправляйтесь только Вог, ОККО, ОВИС. это из личного опыта. я заправлялся не дешевым , а в итоге приехал на 4й цилиндр. Теперь у меня Тук-Тук а не субарик)

Оооо, что-то новенькое,уже 4 от газа стучит :D
  • 0

Аватара пользователя
Komis@r
 
Сообщения: 88
Зарегистрирован: Ср дек 24, 2014 15:16
Репутация: 5

Re: Газ и Суба

Сообщение krecc » Ср окт 04, 2017 10:41

Я вот тоже связь не уловил.
  • 0

Последний раз редактировалось krecc Ср окт 04, 2017 12:45, всего редактировалось 1 раз.
Trek 9800
Аватара пользователя
krecc
 
Сообщения: 28
Зарегистрирован: Ср авг 24, 2016 00:30
Репутация: 1

Re: Газ и Суба

Сообщение Lambert » Ср окт 04, 2017 10:41

Пропуски запалювання на газу - не дивина, потрібно просто зменшити іскровий проміжок на свічках
а краще також і самі свічки замінити на більш холодні (плюс одна ступінь від бензинової)
про 4 циліндр коментувати не варто, у Субару він, кажуть, помирає просто від положення Плеяд на небі :)
  • 2

турбопорохобот, атеїст Київського патріархату
Outback BP, 3.0R LPG edition, 2006, lifted, 28" wheels
Forester SG, 2.0 turbo LPG edition, 2003, lifted, 28" wheels
Leone coupe, 1.8 turbo LPG edition, 1988, lifted, 27" wheels
Аватара пользователя
Lambert
 
Сообщения: 840
Зарегистрирован: Вс фев 15, 2009 12:14
Откуда: Ukraine, Kyiv, Vidradny
Репутация: 47

Re: Газ и Суба

Сообщение krecc » Ср окт 04, 2017 12:52

Lambert писал(а):Пропуски запалювання на газу - не дивина, потрібно просто зменшити іскровий проміжок на свічках
а краще також і самі свічки замінити на більш холодні (плюс одна ступінь від бензинової)
про 4 циліндр коментувати не варто, у Субару він, кажуть, помирає просто від положення Плеяд на небі :)

іскровий проміжок на свічках, это да, себе выставлял его, все хорошо ездит. Вот только забыл сколько он должен быть, Lambert, напомнишь цифры?
"положення Плеяд на небі " вот это хороший тролинг для тех кто утверждает что Субару и ГБО не совместимы. :roll:
  • 0

Trek 9800
Аватара пользователя
krecc
 
Сообщения: 28
Зарегистрирован: Ср авг 24, 2016 00:30
Репутация: 1

Re: Газ и Суба

Сообщение Lambert » Ср окт 04, 2017 19:00

в наддувних двигунах проміжок зазвичай менше, в атмосферних більше
ідеально виставити максимальний зазор але так щоб стабільність іскроутворювання не порушувалась на всіх режимах роботи двигуна
на 205 моторі зі стоковим значенням наддуву свічки нормально працюють із зазором 0.8
  • 0

турбопорохобот, атеїст Київського патріархату
Outback BP, 3.0R LPG edition, 2006, lifted, 28" wheels
Forester SG, 2.0 turbo LPG edition, 2003, lifted, 28" wheels
Leone coupe, 1.8 turbo LPG edition, 1988, lifted, 27" wheels
Аватара пользователя
Lambert
 
Сообщения: 840
Зарегистрирован: Вс фев 15, 2009 12:14
Откуда: Ukraine, Kyiv, Vidradny
Репутация: 47

Re: Газ и Суба

Сообщение wandersage » Чт окт 05, 2017 09:47

Зазор стоял 0,8. Все работало отлично на Вог, окко, овис газу. Заправился каким то го.... и все, поехали пропуски. После того как выкатал этот газ, заправился на воге. все как рукой сняло.
А на счет 4го - констатирую факт. Проехал по трассе примерно 250 км на овисовском газу, пока не кончился. Во время заправки дерьмогазом проверял масло. двиг работал как и раньше - картерные газы так не перли, стука 4го небыло, работал ровно. проехал на этом газу 30-40 км и начались пропуски. На бензе не пробывал ехать, т.к грешил на дешманские свечи и катушку.
В скором времени придется делать капиталку, вскрытие покажет.
  • 0

wandersage
 
Сообщения: 40
Зарегистрирован: Вт июн 13, 2017 10:01
Репутация: 1

Re: Газ и Суба

Сообщение Ency » Чт окт 05, 2017 10:54

За 40 км став 4 стукати? :shock: А що за авто?
  • 0

Subaru Impreza 2.0 turbo 1996, sedan.
Аватара пользователя
Ency
 
Сообщения: 78
Зарегистрирован: Вс апр 23, 2017 12:31
Репутация: 36

Re: Газ и Суба

Сообщение SiDR » Пн окт 30, 2017 21:39

Lambert
Методи стандартні, якщо в двигун глибоко не лізти:
1. виставити карту кутів запалюванні для газу (від карти що під сотий бензин, зробити раніше 3-5 градусів. точніше на стенді, бо всі мотори різні)
2. виставити збагачення паливної суміші на газу у всьому діапазоні (target AFR <14)
3. зазори на випускних клапанах збільшити (я психанув і збільшив на всіх, +5% по впуску і +10% по випуску. Дивно, але суттєвого збільшення рівня шуму не чую. Можливо, все ж мало відкрутив)

найбільш правильно - заміна поршнів під high compression ratio, але ціна питання...


А Ви можете це зроботи, крім заміни поршнів? Чи може порадите хто може це зробити. Я з Києва, машина Subaru Forester 2,0 XT 2004 р.в. Поставили газ(Baracuda, shark 1500, stag qbox plus), мали ще поставити варіатор випередження(вже пів року лежить в багажнику), все влаштовує, є тільки один не приємний момент: при різькому натисканні на педаль газу машина тимчасово перемикається на газ, хоча налаштована на перехід тільки с 3800 обертів, навіть і не знаю у чому може бути проблема.
  • 0

Forester 2,0XT, SG5
SiDR
 
Сообщения: 4
Зарегистрирован: Пн окт 30, 2017 21:18
Откуда: Киев
Репутация: 0

Re: Газ и Суба

Сообщение Lambert » Пн окт 30, 2017 21:45

влітку міг би, а за такої погоди - неробочі умови, на жаль
якщо при різкому натисканні на газ контроллер переходить на бензин - значить, або навантаження газових форсунок перевищило 100%, або відбулось падіння тиску газу за редуктором
треба покататись з компом, позбирати логи
можливо вийде доналаштувати те що є, але часто буває так що інсталятори недооцінили потужність субари і зекономили на компонентах
відтак, вангую що або редуктор або форсунки - під заміну. Але спочатку то всьо треба перевірити
  • 1

турбопорохобот, атеїст Київського патріархату
Outback BP, 3.0R LPG edition, 2006, lifted, 28" wheels
Forester SG, 2.0 turbo LPG edition, 2003, lifted, 28" wheels
Leone coupe, 1.8 turbo LPG edition, 1988, lifted, 27" wheels
Аватара пользователя
Lambert
 
Сообщения: 840
Зарегистрирован: Вс фев 15, 2009 12:14
Откуда: Ukraine, Kyiv, Vidradny
Репутация: 47

Re: Газ и Суба

Сообщение SiDR » Пн окт 30, 2017 22:30

Я так розумію, що у нас з Вами однакові форестери, може можливо хоча б щоб Ви подивились (покататись з компом) і можливо перші два пункти(я так розумію що це все з компа робиться) зробити, і не ставити той варіатор, чи варіатор все одно потрібен? Взагалі вже давно шукаю когось щоб подивились чи нормально мотор працює. Сам вже і кабель OBD для компа купив, і з програмою намагався розібратись, але не достатньо знань.
  • 0

Forester 2,0XT, SG5
SiDR
 
Сообщения: 4
Зарегистрирован: Пн окт 30, 2017 21:18
Откуда: Киев
Репутация: 0

Пред.След.

Вернуться в Обмен опытом

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 8