Страница 32 из 37

Re: Газ и Суба

СообщениеДобавлено: Вт окт 03, 2017 12:04
krecc
Боль и страдания владельцев газированых Субару :D
https://youtu.be/btYKTMGB_UU
Продолжение видео
https://youtu.be/2t-P-hfOEzk

Re: Газ и Суба

СообщениеДобавлено: Вт окт 03, 2017 13:36
Lambert
у відео про фільтр тонкої очистки є один важливий момент про який автор тексту очевидно не в курсі: в машині газова магістраль - мідна
оті опилки що на відео з фільтру висипались - то є результат окислення міді компонентами газу
після заміни магістралей на пластикові, фільтр буде значно чистіший

Re: Газ и Суба

СообщениеДобавлено: Вт окт 03, 2017 14:06
krecc
Lambert писал(а):у відео про фільтр тонкої очистки є один важливий момент про який автор тексту очевидно не в курсі: в машині газова магістраль - мідна
оті опилки що на відео з фільтру висипались - то є результат окислення міді компонентами газу
після заміни магістралей на пластикові, фільтр буде значно чистіший

Автор відео це я. І я в курсі що на іншому ГАЗі я можу проїхати 4-5 тис. км. не змінюючи фільтра. :wink:
І ще, та тисяча кілометрів на Мустангу була пройдена дуже швижко~ тиждень.
І ще :roll: , в відео йде мова про фільтр грубої очистки.

Re: Газ и Суба

СообщениеДобавлено: Вт окт 03, 2017 14:16
Lambert
і все ж замініть траси, як заправну так і витратну
будете приємно здивовані :)
https://www.drive2.ru/l/2601233/

Re: Газ и Суба

СообщениеДобавлено: Вт окт 03, 2017 14:35
wandersage
krecc писал(а):Боль и страдания владельцев газированых Субару :D
https://youtu.be/btYKTMGB_UU
Продолжение видео
https://youtu.be/2t-P-hfOEzk


Добавлю и свою боль
https://youtu.be/kmwfA2wFtvQ
https://youtu.be/sh3fqex8Gzo
Результат заправки хреновым газом. Пропуски зажигания в 1,2м а потом 4м цилиндрах. На видео пропуски 4го, Двиг подколбашивает.
Итог - не экономте на газе. Заправляйтесь только Вог, ОККО, ОВИС. это из личного опыта. я заправлялся не дешевым , а в итоге приехал на 4й цилиндр. Теперь у меня Тук-Тук а не субарик)

Re: Газ и Суба

СообщениеДобавлено: Ср окт 04, 2017 07:28
Komis@r
wandersage писал(а):
krecc писал(а):Боль и страдания владельцев газированых Субару :D
https://youtu.be/btYKTMGB_UU
Продолжение видео
https://youtu.be/2t-P-hfOEzk


Добавлю и свою боль
https://youtu.be/kmwfA2wFtvQ
https://youtu.be/sh3fqex8Gzo
Результат заправки хреновым газом. Пропуски зажигания в 1,2м а потом 4м цилиндрах. На видео пропуски 4го, Двиг подколбашивает.
Итог - не экономте на газе. Заправляйтесь только Вог, ОККО, ОВИС. это из личного опыта. я заправлялся не дешевым , а в итоге приехал на 4й цилиндр. Теперь у меня Тук-Тук а не субарик)

Оооо, что-то новенькое,уже 4 от газа стучит :D

Re: Газ и Суба

СообщениеДобавлено: Ср окт 04, 2017 10:41
krecc
Я вот тоже связь не уловил.

Re: Газ и Суба

СообщениеДобавлено: Ср окт 04, 2017 10:41
Lambert
Пропуски запалювання на газу - не дивина, потрібно просто зменшити іскровий проміжок на свічках
а краще також і самі свічки замінити на більш холодні (плюс одна ступінь від бензинової)
про 4 циліндр коментувати не варто, у Субару він, кажуть, помирає просто від положення Плеяд на небі :)

Re: Газ и Суба

СообщениеДобавлено: Ср окт 04, 2017 12:52
krecc
Lambert писал(а):Пропуски запалювання на газу - не дивина, потрібно просто зменшити іскровий проміжок на свічках
а краще також і самі свічки замінити на більш холодні (плюс одна ступінь від бензинової)
про 4 циліндр коментувати не варто, у Субару він, кажуть, помирає просто від положення Плеяд на небі :)

іскровий проміжок на свічках, это да, себе выставлял его, все хорошо ездит. Вот только забыл сколько он должен быть, Lambert, напомнишь цифры?
"положення Плеяд на небі " вот это хороший тролинг для тех кто утверждает что Субару и ГБО не совместимы. :roll:

Re: Газ и Суба

СообщениеДобавлено: Ср окт 04, 2017 19:00
Lambert
в наддувних двигунах проміжок зазвичай менше, в атмосферних більше
ідеально виставити максимальний зазор але так щоб стабільність іскроутворювання не порушувалась на всіх режимах роботи двигуна
на 205 моторі зі стоковим значенням наддуву свічки нормально працюють із зазором 0.8

Re: Газ и Суба

СообщениеДобавлено: Чт окт 05, 2017 09:47
wandersage
Зазор стоял 0,8. Все работало отлично на Вог, окко, овис газу. Заправился каким то го.... и все, поехали пропуски. После того как выкатал этот газ, заправился на воге. все как рукой сняло.
А на счет 4го - констатирую факт. Проехал по трассе примерно 250 км на овисовском газу, пока не кончился. Во время заправки дерьмогазом проверял масло. двиг работал как и раньше - картерные газы так не перли, стука 4го небыло, работал ровно. проехал на этом газу 30-40 км и начались пропуски. На бензе не пробывал ехать, т.к грешил на дешманские свечи и катушку.
В скором времени придется делать капиталку, вскрытие покажет.

Re: Газ и Суба

СообщениеДобавлено: Чт окт 05, 2017 10:54
Ency
За 40 км став 4 стукати? :shock: А що за авто?

Re: Газ и Суба

СообщениеДобавлено: Пн окт 30, 2017 21:39
SiDR
Lambert
Методи стандартні, якщо в двигун глибоко не лізти:
1. виставити карту кутів запалюванні для газу (від карти що під сотий бензин, зробити раніше 3-5 градусів. точніше на стенді, бо всі мотори різні)
2. виставити збагачення паливної суміші на газу у всьому діапазоні (target AFR <14)
3. зазори на випускних клапанах збільшити (я психанув і збільшив на всіх, +5% по впуску і +10% по випуску. Дивно, але суттєвого збільшення рівня шуму не чую. Можливо, все ж мало відкрутив)

найбільш правильно - заміна поршнів під high compression ratio, але ціна питання...


А Ви можете це зроботи, крім заміни поршнів? Чи може порадите хто може це зробити. Я з Києва, машина Subaru Forester 2,0 XT 2004 р.в. Поставили газ(Baracuda, shark 1500, stag qbox plus), мали ще поставити варіатор випередження(вже пів року лежить в багажнику), все влаштовує, є тільки один не приємний момент: при різькому натисканні на педаль газу машина тимчасово перемикається на газ, хоча налаштована на перехід тільки с 3800 обертів, навіть і не знаю у чому може бути проблема.

Re: Газ и Суба

СообщениеДобавлено: Пн окт 30, 2017 21:45
Lambert
влітку міг би, а за такої погоди - неробочі умови, на жаль
якщо при різкому натисканні на газ контроллер переходить на бензин - значить, або навантаження газових форсунок перевищило 100%, або відбулось падіння тиску газу за редуктором
треба покататись з компом, позбирати логи
можливо вийде доналаштувати те що є, але часто буває так що інсталятори недооцінили потужність субари і зекономили на компонентах
відтак, вангую що або редуктор або форсунки - під заміну. Але спочатку то всьо треба перевірити

Re: Газ и Суба

СообщениеДобавлено: Пн окт 30, 2017 22:30
SiDR
Я так розумію, що у нас з Вами однакові форестери, може можливо хоча б щоб Ви подивились (покататись з компом) і можливо перші два пункти(я так розумію що це все з компа робиться) зробити, і не ставити той варіатор, чи варіатор все одно потрібен? Взагалі вже давно шукаю когось щоб подивились чи нормально мотор працює. Сам вже і кабель OBD для компа купив, і з програмою намагався розібратись, але не достатньо знань.