Термінове питання по електриці (катушка запалювання)

Обмен опытом эксплуатации Subaru, вопросы по ремонту, ТО, запасным частям, аксессуарам

Модераторы: Анатолий Валерьевич, Dr.House

Термінове питання по електриці (катушка запалювання)

Сообщение Ency » Сб окт 21, 2017 17:10

Ситуація:
- стою у пробці, починає трясти машину, ніби троїть. Через хвилин 5 - з'їхав у бік. Відкрив капот - бачу димок від катушки 3 циліндру :( Відключив фішку і на трьох дотягнувся додому.
- сьогодні прийшла інша катушка (оригінал, б/у, як нова). Почав розбирати все, щоб долізти до неї. Зняв - вона лопнула. По фото видно. Навіть думав що це можливо попередні власники заколхозили (може герметик який).
- поставив нову катушку - працює як часи. Прогрів, погазував на місці - все ок. Через кілька годин знов завів, постояв - все ок. Тільки почав їхати - через 50 метрів знов троїть :crazy: Через ще 200 метрів - димок. Я в а*ує.
Відключив фішку від нєї, якось доїхав до гаража. Заміряв напругу на віключеній фішці - 13.5 вольт. Я так розумію на цих моделях стоїть комутатор, щоб стабільно видавати 12 вольт? Але чому інші катушки не горять?
П.С. Шкода якось було поставити тільки куплену катушку і тут же її спалити.
  • 0

Subaru Impreza 2.0 turbo 1996, sedan.
Аватара пользователя
Ency
 
Сообщения: 78
Зарегистрирован: Вс апр 23, 2017 12:31
Репутация: 36

Re: Термінове питання по електриці (катушка запалювання)

Сообщение Ency » Сб окт 21, 2017 17:31

Фото

Ще забув: спідометр перестав працювати. Можливо збіг обставин, а можливо когось наштовшне на думку.
  • 0

Вложения
стара.jpg
стара.jpg (164.07 КБ) Просмотров: 1476
нова.jpg
нова.jpg (209.5 КБ) Просмотров: 1476
Subaru Impreza 2.0 turbo 1996, sedan.
Аватара пользователя
Ency
 
Сообщения: 78
Зарегистрирован: Вс апр 23, 2017 12:31
Репутация: 36


Вернуться в Обмен опытом

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 5