Страница 2 из 2

Re: Клапана

СообщениеДобавлено: Ср янв 29, 2020 08:52
Outman
VadimI писал(а):
Outman писал(а): (нехай навіть демонтаж чотиривальних та великих Н-6), всерівно буде якась економія.

Може i буде якась невелика, але поки седла не вигорять.
На H6 не треба внутрiшню кришку ГРМ знiмати та переклеювати? Бо там ще не всi болти нормально викручуються та ще купа резинок мiняти.
Цiкаво, скiьки коштуэ регулювання на H6?
На мiй погляд, экономити треба якимось iншим чином.

А чого тим сідлам вигорати. На мою власну думку ймовірність вигорання сідел на нормально встановленому і відрегулованому ГБО не вища, ніж від їзди на неякісному бензині.
Чесно я хз що там із тією внутрішньою кришкою) Знаю, що не всі болти викручуються. Минулого разу майстрер мав клопіт із двома болтами, зрештою все-таки відкрутив. На майбутне усі ті болтики чимось промазав, тепер не закисатимуть)
Завсепровсе орієнтовно 1 тис.у.о. Хоч можна набагато дешевше!
:beer:

Re: Клапана

СообщениеДобавлено: Ср янв 29, 2020 08:55
Анатолий Валерьевич
Для ГБО есть своя тема . viewtopic.php?f=11&t=7942
Эту закрываю .