Subaru Impreza WRX 2.?T FP GREEN HTA 860cc by Orest

Здесь выкладываем готовые тюнинг-проекты с характеристиками, фотографиями, отчетами, историей создания и т.д.

Модератор: exigo

Re: Subaru Impreza WRX 2.?T FP GREEN HTA 860cc by Orest

Сообщение Orest » Пт ноя 13, 2015 12:04

Машинка настроїна!!!!!!!!!!!!!!!! Наддув 1.2bar дальше не пустив бенз А95 ну і щоб безпечніше було....валить як поїзд!!!!!!! :Yahoo!: Радості немає меж!!!
Хочу на днях зробити заміри на RomRaider dyno показники звичайно будуть не повні, але приблизну картину побачим.
Дякую, Павлу PashaWRX і Сергію Bilyk WRX :friends:
  • 1

My WRX f@cks your STI ...:)
Архітектурні проекти всі види під будівництво
Аватара пользователя
Orest
 
Сообщения: 1848
Зарегистрирован: Чт июл 03, 2008 00:51
Откуда: Лемберг
Репутация: 509

Re: Subaru Impreza WRX 2.?T FP GREEN HTA 860cc by Orest

Сообщение Orest » Вс ноя 15, 2015 01:07

Сьогодні знов відвів душу!
2.5, Грін+ зовнішній гейт це АДСЬКА суміш!
Хто цього не попробував і не відчув, на Субару Не їздив!!!)))
  • 1

My WRX f@cks your STI ...:)
Архітектурні проекти всі види під будівництво
Аватара пользователя
Orest
 
Сообщения: 1848
Зарегистрирован: Чт июл 03, 2008 00:51
Откуда: Лемберг
Репутация: 509

Re: Subaru Impreza WRX 2.?T FP GREEN HTA 860cc by Orest

Сообщение _Merck » Вс ноя 15, 2015 19:16

Orest писал(а):Сьогодні знов відвів душу!
2.5, Грін+ зовнішній гейт це АДСЬКА суміш!
Хто цього не попробував і не відчув, на Субару Не їздив!!!)))

+1) Летом установил FP Green, внешний гейт и тд и тп, надули 1.4 бара на сотом бензе - едет очень ярко, машина аж приседает)
  • 0

Impreza MY'06, 2.0 MT, Blue Mica=>STI 08
_Merck
 
Сообщения: 92
Зарегистрирован: Сб окт 24, 2009 17:57
Откуда: Киев
Репутация: 5

Re: Subaru Impreza WRX 2.?T FP GREEN HTA 860cc by Orest

Сообщение Orest » Пн ноя 16, 2015 14:28

Присідає так, що аж дух запирає!))))) Електро мобіль)))
  • 0

My WRX f@cks your STI ...:)
Архітектурні проекти всі види під будівництво
Аватара пользователя
Orest
 
Сообщения: 1848
Зарегистрирован: Чт июл 03, 2008 00:51
Откуда: Лемберг
Репутация: 509

Re: Subaru Impreza WRX 2.?T FP GREEN HTA 860cc by Orest

Сообщение Igorка » Пн ноя 16, 2015 14:56

Орест , нарешті на колесах ) Давай в студію відео динаміки авто) :Bravo:
  • 0

06711605трисім Subaru FSH9 Air Ride ▼
Аватара пользователя
Igorка
 
Сообщения: 565
Зарегистрирован: Вт окт 26, 2010 21:09
Откуда: Львів)
Репутация: 119

Re: Subaru Impreza WRX 2.?T FP GREEN HTA 860cc by Orest

Сообщение Valodia » Пн ноя 16, 2015 16:35

Я б навіть проїхався в ролі пасажира. :oops:
  • 0

Суба Легаси 04 2.0 АТ» grand cherokee wj 4,7 v8 qd 04
Аватара пользователя
Valodia
 
Сообщения: 705
Зарегистрирован: Вс ноя 13, 2011 14:59
Откуда: Львов
Репутация: 26

Re: Subaru Impreza WRX 2.?T FP GREEN HTA 860cc by Orest

Сообщение Katayama » Пт янв 08, 2016 22:11

Якщо Орест не проти, продовжу історію машини тут...
В першу чергу хочу йому подякувати, за те що зберіг її автентичною на протязі всіх цих років, за вложені сили нерви і звичайно ж гроші!
На машині вже їзджу 2 місяці, а враження і досі залишилися нової машини!
Тепер напевно перед історія...
Останні років 6 я їздив на трьохсот сильному Nissan 200sx RPS13, і всі ці роки, поки я строїв свою машину, слідкував за бортовиком цієї...
Прийшов час коли я вирішив пересісти на щось біль практичне, новіше, але з душою...
Impreza для мене завжди була харизматична машина з характером, так що я не міг не побути власником такої.
З Орестом знайомий вже давно, і всю історію машини знав. Так що після продажі своєї довго не думав і через 8 годин я вже став власником Impreza.

Машина виявилася дійсно такою,як Орест розказував, технічний стан відмінний, лакофарбове покриття ще рідне, салон чистий, в загальному враження нової машини.
Але так як в мене трохи занадто педантичний підхід до таких машин, є, звичайно декілька нюансів, які мені "ріжуть око".
В ідеалі б предути передній бампер, є декілька сколів від каміння, дратує легка потертість на рулі і водійському сидінні.. Але це все дрібниці.
Перших два місяці їздив і тільки провіряв рівень масла) Було навіть якось не звично їздити і нічого не треба крутити, все чекав коли ж вже "подвох"))) :D
Заінсталив свою улюблену ручку Razo RA 101
І от нарешті вже спокійний, перша кров вже була:
Тріс випускний колектор))) Причини не знаю, швидше за все те, що він був раніше обмотаний , а це зло!
Всі роботи зробив сам, так як я маю невелику майстерню по ремонту. Колектор заварив в Києві на West Station, зразу замовив всі OEM прокладки по вихлопу.
Машина знов в повному порядку. Зараз їзджу на надуві 1 кг, так як зацепа ноль.
P.S. зовнішній гейт - реальне зло :crazy: Звук,як в ралійного боліда.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
  • 9

Аватара пользователя
Katayama
 
Сообщения: 1
Зарегистрирован: Вт дек 29, 2015 12:47
Репутация: 9

Re: Subaru Impreza WRX 2.?T FP GREEN HTA 860cc by Orest

Сообщение Orest » Сб янв 09, 2016 14:34

Дуже радий, що машинка попала в правельні руки! :friends:
  • 0

My WRX f@cks your STI ...:)
Архітектурні проекти всі види під будівництво
Аватара пользователя
Orest
 
Сообщения: 1848
Зарегистрирован: Чт июл 03, 2008 00:51
Откуда: Лемберг
Репутация: 509

Re: Subaru Impreza WRX 2.?T FP GREEN HTA 860cc by Orest

Сообщение KKB » Вс апр 17, 2016 14:05

Сделано в Украине, с любовью к Subaru :)
  • 0

KKB
 
Сообщения: 4
Зарегистрирован: Вс апр 17, 2016 13:59
Репутация: 0

Re: Subaru Impreza WRX 2.?T FP GREEN HTA 860cc by Orest

Сообщение Orest » Ср май 29, 2019 17:25

В продажі....може комусь буде цікаво. Правда вона вже не та....)...для історії)))
https://auto.ria.com/auto_subaru_imprez ... 81402.html
Мотор - ej207 jdm с фазами. Пробег 40 тыс. км.
Турбина - VF35.
Электроника: Мозг - jdm
Буст-контроллер Apexi AVC-R с 3 режимами наддува. Все настроено Билыком.
Трансмиссия: RalliSpec Type STi Gear Set for 5MT (усиленные ряды)
Усилинный центральный дифференциал.
CUSCO Single Clutch System (усиленная однодисковая органика)
Short Shifter PERRIN Рукоять Mugen Радиатор Mishimoto
Топливная система: Насос WALBRO Форсунки Bosch 860cc
Подвеска: Стойки KYB AGX Передняя и Задняя распорки, подрамник, а также передний и задний стабилизаторы CUSCO
Выхлоп: TRUST Power Extreme II (выхлопная система от катализатора) TRUST Power Extreme II Downpipe+termotec (приемная труба) Invidia + termotec (коллектор+апайп) Turbosmart Hyper Gate 38mm+кастомный Screamer pipe
Дополнительно: Стоппер ГТЦ CUSCO Спойлер S204, Стальная 3мм защита мотора, кпп, редуктора
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
  • 0

My WRX f@cks your STI ...:)
Архітектурні проекти всі види під будівництво
Аватара пользователя
Orest
 
Сообщения: 1848
Зарегистрирован: Чт июл 03, 2008 00:51
Откуда: Лемберг
Репутация: 509

Re: Subaru Impreza WRX 2.?T FP GREEN HTA 860cc by Orest

Сообщение ybrygas » Пт май 31, 2019 11:24

скільки в неї конів зараз?
  • 0

AC DC forever!! (rock)

---------
auto experience:
ex Forester SG 2.0xt AT
ex Legacy b13 3.0R AT
ex Mercedes Benz W124 E220 MT
Аватара пользователя
ybrygas
 
Сообщения: 411
Зарегистрирован: Вт мар 16, 2010 11:02
Откуда: Львів
Репутация: 24

Re: Subaru Impreza WRX 2.?T FP GREEN HTA 860cc by Orest

Сообщение Orest » Пт май 31, 2019 15:40

ybrygas писал(а):скільки в неї конів зараз?

Думаю від 280 до 320 на маховику максимум, все залежить від наддуву і бензину під який вона зараз прошита.
  • 0

My WRX f@cks your STI ...:)
Архітектурні проекти всі види під будівництво
Аватара пользователя
Orest
 
Сообщения: 1848
Зарегистрирован: Чт июл 03, 2008 00:51
Откуда: Лемберг
Репутация: 509

Пред.

Вернуться в Готовые тюнинг проекты (характеристики, фото)

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2