gengzu писал(а):Dragon писал(а):gengzu писал(а):ты сам придумал эти проблемы. это какая-то борьба с ветряными мельницами.
Мухаха, та ні, це ж ви почали розповідати які рейнжероводи врівноважені успішні обережні тощо люди.
А чому ти вирішив про це сказати?
Чи не тому що я посмів на форумі Субару сказати що Субару взимку непогано їде?
А потім був ще той твій шикарний перл про "я запросто 160 по місту, що тут такого?.."
нет, проблема не в том, что ты сказал, что субару хорошо едет зимой, а в твоих нападках на другие марки авто
ні, проблема у тому, що коли я сказав що Субару їде на рівні інших ви саме почали вихваляти свої інші та поливати гівном субари
gengzu писал(а):Dragon писал(а):Ага, а нових ви на запитання щодо тюнінху, купівлі старої Субари абощо зустрічаєте як розумово відсталих.
ну а где тут не правда? ты покупаешь старую тачку за 5, еще 10 вкидываешь сверху, и продаёшь за 5 через год
ну а що тут поганого?
і самому цікаво, і механікам радість, і потім інші радіють за таку саму ціну перекупивши)))
моя взагалі 2 т коштувала, поки що лише десь 2 вклав)))
та порівнюю як вона їде з кросоверами... які від 15 т щонайменше
gengzu писал(а):Dragon писал(а):Я кілька разів запрошував у різні часи субаристів на автівках минулих поколінь до форуму - майже кожний відмовлявся мовляв "там лише сноби тусуються"
нет блин, все должны десятилетиями восхищайся лупатой
А ще є тупоморда, ліса, покемон, Леся б11, б12, аут б12, б13 та інші.
І чим погано якщо багатьом вони подобаються навіть зараз?
І багато хто на них реально їздить, уяви такий обюрюючий рейнджеровода факт)))
gengzu писал(а):Dragon писал(а):Виникає враження що ви вже трішки зайві у клубі Субару, дух Субару вас залишив вочевидь.
Може краще створите собі десь тему накшталт "Як я обережно понтуюся на рейнжровері" абощо та просто не заважатимете субаристам?
так где они, субаристы? тут наверное больше половины форума давно ездит не на субару
Ага, це відчувається відповідно істериці коли Субару дрючить інші марки)))
gengzu писал(а):Dragon писал(а):Ще раз, для рейнжерофанів тощо - цими днями у цю хрінову погоду Субару 90х легко їде врівень із сучасними преміальними автівками.
Це факт!
Страждайте далі від цієї думки)))
тут нужно понять по каким критериям она идёт вровень.
по комфорту? пффф.
по уровню безопасного вождения в городских условиях? пффф.
да, может ехать быстро, да, если руки из правильного места, рулится. но, людей, которые могут ей управлять правильно, очень мало.
остальные просто получают удовольствие от премиума. и только ты тут пытаешься что-то доказать
ОК, щодо критеріїв.
За комфортом - то до Легасі та Аутбеку.
У мене наприклад навіть кондера немає, життя бентежне, кілька поні зберігаю зайвих)))
За безпекою - так, є.
Ще на Легасі з автоматом заради експерименту їздив то на повному то на передньому приводі по однакових ділянках дороги.
Різниця відчутна, задні ведучі додають стійкості навіть влітку на сухому асфальті!
Гальмування залежить від гальм та гуми, це все можна змінювати за бажанням.
І тому їду я однаково впевнено у будь-яких умовах, літом, у дощ чи у сніг, проїжджаю розбиті дороги у промзонах, на дачу, на полігонах, паркуюся у сугробах, біля бардюру тощо, під'їжджаю до оперного театру чи будівельного магазину...
І милуюся як поруч водії сучасних преміальних автівок влаштовують клоунади - то гальмують як дурні біля кожної нерівності, то заглядають під бампер чи не відірвалося щось об бардюр, то у збільшуване скельце розглядають чи не з'явилася мікронна подряпина на їхній дорогоцінній рейнджроверіні)))
Життя бентежне, тому Confidence in Motion особливо важливо