Робоча температура АКПП 5AT TG5

Обмен опытом эксплуатации Subaru, вопросы по ремонту, ТО, запасным частям, аксессуарам

Модераторы: Анатолий Валерьевич, Dr.House

Робоча температура АКПП 5AT TG5

Сообщение KUCH » Ср ноя 19, 2025 11:24

От цікаво про робочу тампературу АКПП
На більшості subaru з коробкою TG5 немає радіатора охолодження трансмісійної рідини.
На деякиї трібеках були.
Зате масляний контур проходить через головний радіатор/теплообмінник.
В радіаторі температура при звичайній їзді коливається 96-90 градусів.
Відповідно через деякий час температура коробки виходить на рівень 95 градусів і опускається ну мінімум до 92-93.
При мінімальних віджигах температура дуже швиденько заходить за 100 градусів.100-104
Питання до бувалих, чи це ок?
Ну і ще одне в тих трібеках в яких стоїть радіатор, яка схема його підключення?
Спершу масло йде в головний радіатор/теплообмінник, а потім в радіатор коробки чи навпаки?
Чи є присутній там термостат?
  • 0

Була Legacy b13 MY2009 2.0R MT
Зараз Legacy b13 MY2008 3.0R АT
Стожари рулять)
Аватара пользователя
KUCH
 
Сообщения: 888
Зарегистрирован: Чт мар 05, 2009 09:42
Откуда: Львів
Репутация: 106

Вернуться в Обмен опытом

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 16