Робоча температура АКПП 5AT TG5
От цікаво про робочу тампературу АКПП
На більшості subaru з коробкою TG5 немає радіатора охолодження трансмісійної рідини.
На деякиї трібеках були.
Зате масляний контур проходить через головний радіатор/теплообмінник.
В радіаторі температура при звичайній їзді коливається 96-90 градусів.
Відповідно через деякий час температура коробки виходить на рівень 95 градусів і опускається ну мінімум до 92-93.
При мінімальних віджигах температура дуже швиденько заходить за 100 градусів.100-104
Питання до бувалих, чи це ок?
Ну і ще одне в тих трібеках в яких стоїть радіатор, яка схема його підключення?
Спершу масло йде в головний радіатор/теплообмінник, а потім в радіатор коробки чи навпаки?
Чи є присутній там термостат?
На більшості subaru з коробкою TG5 немає радіатора охолодження трансмісійної рідини.
На деякиї трібеках були.
Зате масляний контур проходить через головний радіатор/теплообмінник.
В радіаторі температура при звичайній їзді коливається 96-90 градусів.
Відповідно через деякий час температура коробки виходить на рівень 95 градусів і опускається ну мінімум до 92-93.
При мінімальних віджигах температура дуже швиденько заходить за 100 градусів.100-104
Питання до бувалих, чи це ок?
Ну і ще одне в тих трібеках в яких стоїть радіатор, яка схема його підключення?
Спершу масло йде в головний радіатор/теплообмінник, а потім в радіатор коробки чи навпаки?
Чи є присутній там термостат?