Магістралі «великого крадівництва»(((
Компанія «Автомагістраль-Південь» отримала найбільше фінансування з державного бюджету на ремонт та будівництво доріг у рамках програми “Велике будівництво” у 2021 році – 23,3 млрд грн. Про це повідомляє видання “Наші гроші” з посиланням на дані системи “Spending“ .
Це більше, аніж розмір усього
бюджетного фінансування Державного оборонного замовлення України на увесь 2021 рік – витрати на закупівлю зброї, снарядів, танків, ремонт військової техніки та складів боєприпасів тощо.
Больше информации на портале “Наші гроші”.
Слід зазначити, що назва
«Автомагістраль-Південь» неодноразово з’являлась у публікаціях ЗМІ, присвячених корупції та картельним змовам.
У 2020 році компанія-фігурант понад 60 кримінальних справ «Автомагістраль-Південь» виграла найбільший у своїй історії тендер на понад 10 млрд грн на будівництво автодороги державного значення Н-31.
Щоб було зрозуміло: компанія тіньового мільйонера Олександра Бойка за один раз отримала третину від усіх (!) тендерів усіх (!) замовників усієї (!) країни у цей період. Це більше річного (!) бюджету Міністерства культури (8,16 млрд грн).
ТОВ «Автомагістраль-Південь», яке виграло тендер на будівництво завершальних 29,5 км магістралі Н–31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка, запропонувавши всього на 2 грн. меншу суму від іншого учасника, але кладе цю дорогу з порушенням всіх мислимих технологій і стандартів , використовуючи значно дешевший доменний шлак замість міцнішого і довговічнішого гранітного щебеню.
Саме ТОВ «Автомагістраль-Південь» закуповує будматеріали за ціною, у 5-10 меншою від вказаної у документації, у піщаних нелегалів, які наносять непоправної шкоди довкіллю. Зокрема ними повністю знищено заповідну природну пам’ятку – гору Калитву.
Злочинці продають пісок «Автомагістралі» за 65 гривень за тонну. А у тендерній документації підприємство вказує 358,57 гривні за кубометр.
Як з’ясували журналісти «СтопКору», матеріали на «Велике будівництво» компанія
бере з численних нелегальних кар’єрів...
Ймовірно
суттєва різниця у вартості пішла на «підтримку штанів» політиків і чиновників, які прикривають усі ці злочини. Наприклад, голові профільного підкомітету парламенту з питань автомобільних доріг та дорожнього господарства, а заодно ліпшого друга Зеленського, Юрія Корявченкова, більше відомого як «Юзік»...
https://tverezo.info/post/151097Колись цей період увійде в історію України як час формування нової ділової еліти.
Зеленський на очах у всіх формує пул бізнесменів, що можуть допомогти президенту фінансувати його потреби незалежно від примх традиційних телеолігархів, пишуть Наші Гроші...
Зіркою нового часу просто зобов’язаний стати Олександр Бойко.
Його «Автомагістраль-південь» минулого тижня [2021] забрала 9,61 млрд грн – це третина від усіх(!) тендерів усіх(!) замовників усієї(!) країни у цей період. Включно з усіма «нафтогазами», «енергоатомами», «укрзалізницями», арміями та мінздравами, які у нас традиційно вважають найбільшими годівничками влади. Ні. Укравтодор за один тиждень злив одній фірмі стільки, скільки за весь рік не витрачає Міністерство культури з його бюджетом 8,16 млрд грн...
Справа в тім, що «Автомагістраль-Південь» у такому темпі вже найближчими тижнями перетне позначку 22,5 млрд грн. А це розмір усього бюджетного фінансування Державного оборонного замовлення України на увесь 2021 рік. Це сума, яку влада планує витратити на закупівлі зброї, снарядів, танків, ремонт військової техніки та складів боєприпасів.
Тож «Автомагістраль-Південь» ось-ось [2021] закатає в асфальт суму, більшу ніж наші воїни отримають на зброю проти ворогів. Та жодна інша фірма в Україні цього року навіть близько не наблизиться до таких показників у сфері державних підрядів...
https://dilo.net.ua/novyny/avtomagistra ... -minkultu/Більше половини опитаних українців - 57,8 відсотка - вважають, що дипломатичних і оборонних зусиль влади, спрямованих на запобігання вторгненню Росії, недостатньо...
Там ще вельми цікаві цифри -
https://www.dw.com/uk/maizhe-polovyna-u ... a-60251008А ми ж застерігали (с)