Продам Subaru Legacy 2.0 МТ 2007 рік, другий власник, з 17.07.2012 володію я.
Купувалась з пробігом 132к, зараз 229к.
Пробіг реальний і може бути підтверджений рядом факторів.
Раз на рік робив розвал на офіц. сто – все в зеленій зоні. Зберігання гаражне.
Обслуговується останні 5+ років – на субару сто на Червоноткаціькій, у Сергія Жука, тут багато хто його знає.
!!! Перевірки на будь-якому профільному по субару сто вітаються !!!
Салон чистий, цілий, двигун працює рівно, по розвалу все в зеленій зоні.
Комплект :
- 2 ключі;
- 2 комплекти гуми : літо Nokian Z-line 225х45хR17, зима на дисках Continental Winter contact TS850 205х55хR16. Запас на фото.
- Запаска – на оригінальному 5му R17 диску легкосплавному, ідентичному тому, що зараз на авто;
- Фаркоп, сигналізація, дотяжка вікон, тонування.
- Аудіо підготовка: від саба і підсилювача минулого власника лишились всі кабелі.
- Цивілка до 17.07.2021.
За час володіння здійснено купу заходів, вкладено немало сил і засобів – все робилось вчасно, завчасно і на якісних комплектуючих.
Не заводське, поміняне мною: амортизатори по колу, пружини по колу, свічки, паливний фільтр, прокладки всіх валів, кришок, криниць, 2 катушки, гальмівні диски, гальмівні колодки, купа сайлентблоків, стійки стабілізатора, шарова, «кісточки», акуатори кондиціонера, одна ступиця, помпа, термостат, лямбда, 4 поршні в передніх гальмах, ГРМ комплект 2 рази.
Ще заводське : зчеплення – відчуває себе чудово.
Хто вибирає авто – раджу ознайомитись в інтернеті із «болячками цієї моделі».
По ним :
- Газ – ніколи не встановлювався, відповідно і проблем не було
- Рейка – проведена реставрація;
- Віскомуфта – перебрана, замінено наповнювач;
- Актуатори кондиціонера, моторчики – перебрано, замінено на нові;
- Радіатор – переварено, верхня пластикова частина замінена, тепер цільно-алюмінієвий;
- Металевий захист двигуна не все закривав – докуплений заводський пластиковий і зібрано до купи. Тепер конструкція 2 в 1: знизу захищено металом, по бокам – пластиковими вухами як і має бути .
- «Падіння» заду – поставлено якісні посилені пружини від універсалу lesjoforce.
- Пошкодження ЛФП над лобовим склом – проблема є, розвивається останніх років 3-4 дуже повільно, різати зараз скло не доцільно.
- «Затупи» на 2-3 тис обертів – нічого страшного не бачу. Шиють від цього 3 людини на СНД, але я не заморочувався.
- Тяжка коректора фар – дісталась мені вже не робочою, фари відрегулював на стенді і забув.
- Корозія кріплень передніх сидінь – є така візуальна проблема і у мене теж
Це із серйозного, а по обслуговуванню – всі рідини по регламенту або раніше. Зараз 229 тис км, відповідно рідини міняємо через 20тис, грм через 85тис (я міняв 2 рази на 137 і 215 тис).
Масло в двигуні Motul 5w40, заміна раз на 8тис, доливаю максимум 500 грам. Масло в диференціалі міняв раз на 15-20 тис. В коробці, зчепленні, гальмах, гурі, радіаторі рідини відповідно теж свіжі. Кондиціонер заправлений у 2019, ремінець теж замінений.
Тепер нюанси:
- Осінню 2012 був удар в праве переднє крило – замінена фара, пофарбовано відрізок крила (сантиметрів десь 30 від фари). На сьогодні корозії немає;
- Нюанс із ЛФП над лобовим склом;
- Вмятина на капоті – отримав торбою від агресивного пішохода, в 2016му. Капот алюмінієвий, фарба ціла, контакту з самим пішоходом не було.
- Пошкрябини по периметру. Деякі підфарбовував оригінальним пензлем (див. останнє фото), деякі ні. Новий власник буде бачити що місця не биті і зможе пофарбувати все самостійно.
- Скоріше за все треба міняти ліву рульову тягу;
- Підглючує CD чейнджер. То днями працює без проблем, то зависне хвилин на 10 – 30.
- Сліди експлуатації – авто не з салону, відповідно мають право на існування.
Авто на свій вік у чудовому стані, з хорошим запасом ресурсу і мінімумом затрат у перспективі. Огляди на Суба-сто вітаються, будь-яких. Також багато інфи можна дізнатись в сто на Червоноткацькій, де авто обслуговувалось більшість часу.
Планував поїздити ще пару років, але мені дістався форестер від родича. Відповідно нове авто вже маю і це продаю я неквапно. Вже намагався раз розлучитись з цим авто тут у 2017му, але дружина не дала... Продати машину тобто
Зараз час настав...
Ціна 6900 уо.!!! На усунення нюансів по кузову – поступлюся в ціні реальному покупцю !!!
Контакт: О9дев''ять-Ч75I8-8-8
Майданчикам і помічникам у продажу – будьласка не турбуйте, виклики зкидатиму.
Фото :
Giant Terrago 3 2008 Custom, Legacy 2.0 мех. 2007 р.в.
video-komplekt.com.ua // монтаж-видеонаблюдения.укр